دژاگه مهاجم جدید تراکتورسازی/ استوکس از لیست تراکتور خارج می‌شود؟

اشکان دژاگه در دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در غیاب استوکس و اروین در پست مهاجم بازی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه، تقابل شاگردان برانکو و محمد تقوی برنده نداشت و ۲ تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

با توجه به غیبت آنتونی استوکس و لی اروین، ۲ مهاجم خارجی تراکتورسازان، تقوی تیمش را بدون مهاجم هدف و تنها با حضور یک مهاجم سایه به زمین فرستاد که وظیفه اشکان دژاگه در تقابل با تیم نایب قهرمان آسیا بود. البته در فهرست تراکتورسازی بازیکنانی همچون  قائم اسلامی خواه و محمدرضا آزادی حضور داشتند که می توانستند در پست مهاجم بازی کنند اما تقوی از اشکان دژاگه در این پست استفاده کرد تا بتواند با تجربه بالایی که دارد،گلزنی کند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با نتیجه صفر بر صفر به اتمام رسید.

آنتونی استوکس و لی هری اروین در ۱۲ هفته گذشته لیگ برتر، دوازده گل یکی از نمایندگان تبریز در لیگ برتر را به ثمر رساندند که آمار خوبی محسوب می شود. تراکتور پس از دیدار با پرسپولیس، ۲۳ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت اما این درحالیست که شاگردان برانکو ایوانکوویچ با ۱۱ بازی و ۲۱ امتیاز در رده چهارم جای دارند.

محمد تقویْ سرمربی تراکتورسازی تبریز پس از پایان بازی و در مصاحبه با عادل فردوسی پور، گزارشگر بازی در خصوص غیبت آنتونی استوکس بیان کرد: مسائل انضباطی به باشگاه ربط دارد اما امروز همه، تیم بودیم و خیلی سخت بود که تا چند روز پیش نمی‌دانستیم چه بازیکنی را داریم یا نداریم. با این حال تصمیم‌گیرنده اصلی درباره استوکس، باشگاه است و باید بدانیم هیچ کس از باشگاه تراکتورسازی بزرگتر نیست. هر بازیکنی که خودش را از باشگاه بزرگتر دانست باید کنارش بگذاریم.


بیشتر بخوانید:

کاپیتان‌های کی روش مقابل برانکو و سید جلال

پرسپولیس صفر - تراکتورسازی صفر/ جدال شاگردان برانکو و تقوی برنده نداشت

زنوزی:نبود استوکس و اروین تاثیری در تراکتورسازی ندارد


انتهای پیام/

دژاگه، مهاجم جدید فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار