گرشاسبی: نتیجه‌ای که می‌خواستیم بدست نیاوردیم/تا لحظه ای که هستم کم فروشی نمی کنم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به اتفاقاتی که در جریان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی رقم خورد واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس  پس از تساوی تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز گفت: با وجود محرومیت و مصدومیت بازیکنانمان بازی خوبی انجام دادیم و باز هم بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و با تمام توان خود مقابل تراکتور بازی کردند ولی نتیجه‌ای که می‌خواستیم را بدست نیاوردیم.

او افزود: من قضاوت را به مردم می سپارم و نیازی به صحبت من نیست. ما کاری به شبکه های مجازی نداریم. دنبال تنش نیستیم. از نظر فنی تیم ما مشکلی ندارد. ما تیم قدرتمند و خوبی هستیم. نیازی نداریم وارد حاشیه شویم و از طریق حواشی تیم مقابل را تضعیف کنیم. این مسائل در مرام و مسلک ما نیست. همه دیدیم با اینکه مامیزبان بودیم اما چه اتفاقی رخ داد.

او در مورد این که آیا پرچم کشور ژاپن را در دستان هوادار تراکتوری مشاهده کرد یا خیر، گفت: متاسفانه من  این پرچم خیلی بزرگ  را مشاهده کردم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص روند خصوص سازی این باشگاه هم گفت: من در جریان این مسائل نیستم و در حیطه اختیارات من نیست که راجع به این مسائل صحبت کنم. تا لحظه ای که هستم کم فروشی نمی کنم و با تمام وجود برای هواداران و پرسپولیس عزیز کار می کنیم. هر زمانی که تکلیف از روی دوش من برداشته شد، یا علی می‌گویم و هوادار ساده می شوم و مثل سایرین تیم عزیزم را تشویق می‌کنم.

گرشاسبی درباره ورود بیش از حد هواداران تراکتورسازی هم به ورزشگاه آزادی این طور واکنش نشان داد و تصریح کرد: بخشی که برای هواداران تراکتورسازی در نظر گرفته شده بود، بیش از حد بود و به نظرم نباید بیشتر از 10 درصد ورزشگاه به آنها تعلق می گرفت و من نسبت به این موضوع گلایه مند هستیم.


بیشتربخوانید:

گرشاسبی: امیدوارم مدیرعامل پرسپولیس نمانم/ برانکو یک فصل و نیم دیگر با ما قرارداد دارد

فتاحی: برای اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ به تمام باشگاه‌ها نامه زده‌ایم


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل پرسپولیس درباره بازی با تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار