تردد روان در محور‌های بارانی خراسان شمالی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با وجود بارندگی، تردد در جاده‌های بارانی و لغزنده خراسان شمالی روان و عادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،محمد مشتری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با وجود بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها و مه آلود بودن ارتفاعات ، تردد در همه محور‌های استان روان و عادی است.

وی افزود: علاوه بر آن هم اکنون مه گردنه‌های استان را فراگرفته است و رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

مشتری روشن کردن چراغ در گردنه‌های استان با توجه به مه آلود بودن منطقه را الزامی دانست و توصیه کرد: برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه‌ای رانندگان از توقف غیرضروری و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

شیرازی کارشناس هواشناسی خراسان شمالی گفت: بیشترین بارش‌ها از چهاربید با ۲۵ و یک دهم میلیمتر، روستای سست ۱۸ و چهاربید با ۱۲ و دو میلیمتر گزارش شده است.

وی افزود: بارش باران و در ارتفاعات بارش برف امروز هم ادامه خواهد داشت و با وزش نسبتا شدید و ساعاتی هم با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

شیرازی با بیان این که از بعداز ظهر فردا این سامانه بارشی از استان خارج خواهد شد، دمای هوای فعلی بجنورد پنج درجه سانتیگراد است و براساس پیش بینی هواشناسی در گرم‌ترین ساعات، یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام / ب 

لغزنده بودن محور‌های خراسان شمالی

برچسب ها: هواشناسی ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.