فرمانده سپاه الغدیر استان یزد؛

هفته بسیج، هفته رشادت و مجاهدت جوانان وطن است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های بزرگ مردانی است که در دوران دفاع مقدس اجازه دست درازی به خاک وطن را به دشمن ندادند.

سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت : هفته بسیج یادآور دلاورمردی‌ها و ازخود گذشتگی‌های بسیجیانی است که در دوران دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشت و ادعایی تا آخرین قطره خون از مرز‌های ایران اسلامی دفاع کرده و اجازه دست درازی به خاک وطن را به دشمن ندادند.

سردار جمیری با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس سمبل مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت و هفته خوبی‌ها و بزرگی‌های یک ملت قهرمان است افزود:ما باید از آن تفکر بسیجی درس بگیریم و آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان با اشاره به برنامه های هفته بسیج در استان گفت: بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ برنامه با محوریت، اقتصاد مقاومتی، خدمات رسانی و سازندگی، اقتدار دفاعی و امنیتی، استکبار ستیزی و چهل سالگی انقلاب در هفته بسیج در استان برگزار شد.

سردار جمیری ادامه داد: همایش فرمانده هان بسیج، همایش شکوه هجرت، همایش اساتید بسیجی حوزه و دانشگاه، میقات صالحین، همایش بسیج جامعه زنان و برنامه ویژه حماسه حضور و همایش طلاب و دانشجویان بسیجی را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج بود.

فرمانده سپاه الغدیر استان رزمایش اقتدار بسیجیان، حضور بسیجیان و پایوران در نمازجمعه، خدمات رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم، افتتاح واحد‌های خر و خانگی اقتصاد مقاومتی و برگزاری گشت‌های محله محور را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در سطح استان اعلام کرد.

وی همچنین برنامه‌های شاخص هفته بسیج امروز دوشنبه ۵ آذر در استان یزد را حماسه حضور در مسجد روضه محمدیه، همایش طلاب و دانشجویان بسیجی و مجمع بسیج مهندسین کشاورزی اعلام کرد.

از ۲۹ آبان  تا ۵ آذر را هفته بسیج نامیدند.

در استان یزد ۶۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس به جبهه‌ اعزام شدند.

انتهای پیام/ی

بسیج الگویی ماندگار برای همه آزادیخواهان جهان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.