نماینده تازه از راه رسیده، ترامپ را به باد تمسخر گرفت

یک نماینده دموکرات جدید مجلس نمایندگان آمریکا، ترامپ را برای آنکه خود را «رئیس‌جمهور تی» [تی حرف اول ترامپ] معرفی کرده بود، به باد تمسخر گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، جو کانینگهام، عضو دموکرات جدید مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت کارولینای جنوبی با انتشار توئیتی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را برای آنکه  خود را «رئیس جمهور تی» [تی حرف اول ترامپ] معرفی کرده بود، به باد تمسخر گرفت.

ترامپ روز یکشنبه با انتشار توئیتی برای کاهش بهای جهانی نفت به خودش تبریک گفته بود و نوشت: خیلی عالی است که قیمت نفت کاهش می یابد (با تشکر از رئیس جمهور تی).

در همین حال، کانینگهام که در انتخابات میان دوره ای اخیر کیتی آرینگتون، نماینده جمهور خواه را شکست داده است، توئیتی به تقلید از دونالد ترامپ منتشر کرد و با عنوان «نماینده کی» از خودش تشکر کرد.

ترامپ در حالی چنین پیامی منتشر کرده است که پیشتر از عربستان سعودی برای تلاش  جهت کاهش بهای نفت تشکر کرده بود.

سیاست های ترامپ در برابر عربستان طی روزهای اخیر به شدت با انتقاد همراه بوده است. او هفته گذشته عربستان را «شریک صمیمی» آمریکا توصیف کرد. وی همچنین از اتهام زنی به محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در رابطه با قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد آل سعود خودداری کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار