کمبود کلاس درس در مرکز خراسان جنوبی

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی استانداری خراسان جنوبی از کمبود ۳۵۰ کلاس درس در مرکز استان خبر داد.

کمبود کلاس درس در مرکز خراسان جنوبیحسنی مقدم سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی استانداری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت: عمده ترین مشکل کمبود فضاهای آموزشی مربوط به سایت های مسکن مهر و شهرک های اقماری بیرجند است و مرکز استان 350 کلاس درس کمبود دارد.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث مجتمع بزرگ امام رضا (ع) در مهر شهر بیرجند، افزود: با تکمیل این پروژه بزرگ مشکل فضاهای آموزشی در شمال شهر و شهرک مهر شهر تا حدود زیادی مرتفع می شود.

حسنی مقدم گفت: خشکسالی های پیاپی، مهاجرت روستائیان به شهر ها و اسکان آنها در شهرک های اقماری حاشیه شهرها به ویژه مرکز استان زمینه ساز افزایش جمعیت دانش آموزی در این شهرک ها و در نتیجه کمبود فضای آموزشی شده است.

 سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی استانداری خراسان جنوبی افزود: مسأله آموزش و پرورش در تمامی ابعاد آن باید به مسئله اول و مهم ترین دغدغه مردم و مسئولان استان تبدیل شود و دستگاه های اجرایی با مشارکت آموزش و پرورش خراسان جنوبی می توانند زمینه ساز رونق اشتغال، اقتصاد،عمران و آبادانی باشند.

وی اظهار کرد:تربیت اسلامی ایرانی فرزندان این خطه از میهن اسلامی مهم ترین وظیفه و رسالت جامعه فرهنگیان استان است که آموزش و پرورش در تحقق این رسالت سنگین نیازمند مشارکت جدی خانواده ها و دستگاه اجرایی است.

انتهای پیام/غ

مشکل کمبود فضای آموزشی در سایت های مسکن مهر و شهرک های اقماری بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.