برخورد جدی و قانونی با متعرضان به بیت‌المال در اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:با معترضان به بیت المال در اردبیل برخورد جدی و قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی ، رئیس کل دادگستری استان اردبیل امروز در چهارمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل اظهار داشت: حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از آن یک وظیفه عمومی بوده و باید تلاش کنیم تا در این زمینه با فرهنگسازی عمومی مردم را ترغیب کنیم تا نسبت به این حوزه حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

وی صیانت از حقوق بیت‌المال را شامل امور اراضی، منابع طبیعی، جنگل‌ها و محیط زیست دانست و تصریح کرد: در راستای حفاظت از بیت‌المال دستگاه قضایی تلاش و اهتمام جدی داشته و انتظار می‌رود مردم نیز در کنار دستگاه‌های مختلف و دستگاه قضایی در این حوزه فعالیت و جدیت لازم را داشته باشند.

قاصدی با تاکید بر نقش مشارکت و همکاری دستگاه‌های متولی در این حوزه گفت: در صورتی که بتوانیم شاهد همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌های درگیر در این حوزه باشیم شاهد نتایج و ثمرات هر چه بهتر این امر در صیانت از بیت‌المال خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از برخورد جدی و قانونی با متعرضان به بیت‌المال در سطح استان خبر داد و افزود: در این زمینه هیچ گونه اغماضی نداریم و با متخلفان و سودجویان در این حوزه که با فرصت‌طلبی به دنبال سودجویی هستند برخوردهای لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ع

تلاش دستگاه قضایی در راستای حفاظت از بیت المال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.