فوت یک تن در حادثه تصادف در عوارضی تهران به قم

سخنگوی سازمان آتش نشانی از فوت یک تن در حادثه تصادف عوارضی تهران به قم خبر داد.

فوت یک تن در حادثه تصادف در عوارضی تهران به قمسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت 15:04 دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران به قم به سامانه 125 سازمان آتشنشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی پراید با دو سرنشین به علت نامشخصی از مسیر حرکت خود منحرف  و به تیر چراغ برق برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:: براثر این حادثه خودرو دچار خسارت زیادی شده و قبل از رسیدن آتشنشان‌ها مردم توانسته بودند یکی از سرنشینان را که خانمی حدودا ۲۷ ساله بود را از داخل خودرو خارج کنند.

سخنگوی سازمان اتشنشانی شهر تهران گفت: راننده خودرو به طرز خطرناکی در داخل اتاقک خودرو محبوس شده بود که اتشنشان‌ها بعد از بریدن قطعات اتاقک توانستند وی را خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند که متاسفانه این فرد جان خود را از داده بود.

ملکی بیان کرد: در نهایت محل ایمن سازی و برای تعیین علت حادثه خودرو تحویل عوامل اورژانس داده شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۲۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۷
عوارضی های کل کشور و مخصوصا تهران (قم وساوه )در زمان پیک شلوغی که مردم به مسافرت میرن بخاطر پول یک ساعت تو صفهای طولانی مردم و نگه میدارن واگر مریضی اورژانسی باشه تو اون شلوغی از بین میره به هر جا هم زنگ بزنی میگن مربوط به ما نیست؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
واقعا اين عوارضياي اتوبانا خيلي خطرناكن و با ١٢٠ يهو جلوي آدم سبز ميشنج
آخرین اخبار