مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل؛

روحیه جهادی و بسیجی گره گشای مشکلات نهادها است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل روحیه بسیجی و جهادی را گره گشای مشکلات نهادها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در مراسم تجلیل از بسیجیان، ایثارگران و آزادگان اداره کل میراث فرهنگی استان تصریح کرد: وظیفه مدیران و کارمندان ادارات خدمت رسانی به مردم با روحیه بسیجی است.

وی با اذعان به اینکه بسیج یک فضیلت است، ادامه داد: افرادی که وارد حلقه مقدس بسیج می شوند به معنی واقعی کلمه باید در خدمت مردم و نظام باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل معتقد است وضعیت فعلی کشور دچار جنگ اقتصادی است و در چنین شرایطی ضروری است از ناامیدی مردم با خدمت بهینه جلوگیری شود.

فلاحی تاکید کرد: انتظار مردم از مسئولان این است که به وظایف خود در سطح دستگاه های دولتی به درستی عمل کنند و اگر بتوان چنین انتظاری را تامین کرد با روحیه بسیجی گام برداشته ایم.

وی به ضرورت تسهیل سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی اشاره و تصریح کرد: باید توجه داشت که نظام استکبار تمام توان خود را به کار گرفته تا این مسئله را القا کند که نظام قادر به حل مشکلات مردم نیست و تعامل با مردم می تواند جهت مقابله با این ترفند کارساز باشد.

مسئول حلقه صالحین سپاه ناحیه شهرستان اردبیل نیز در این جلسه به برنامه ریزی دقیق دشمن در راستای ایجاد تفرقه در بین مردم و مسئولان اشاره کرد.

حجت الاسلام داوود سلامتی ادامه داد: تقویت روحیه بسیجی در ادارات می تواند منجر به خنثی سازی توطئه دشمن و افزایش بهره وری و خدمت رسانی شود. 

انتهای پیام/ح

ضرورت تسهیل سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی در اردبیل

برچسب ها: بسیج ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.