محرومیت زدایی و مباحث بصیرتی برنامه‌های اجرا شده در آشتیان

طرح‌های محرومیت زدایی و مباحث بصیرتی در شهرستان آشتیان اجرا شد.

محرومیت زدایی و مباحث بصیرتی برنامه‌های اجرا شده در آشتیانسرهنگ میرهادی فرماندهی سپاه شهرستان آشتیان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در هفته بسیج برنامه‌هایی از جمله طرح‌های محرومیت زدایی و مباحث بصیرتی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ میرهادی افزود: علاوه بر این برنامه برنامه‌های شهرستانی برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف دیگر از جمله مباحث امنیتی مباحث علمی در این هفته که در خدمت بسیجیان محترم بودیم اجرا شد.

وی اضافه کرد: همچنین به مناسبت روز ۵ آذر روز بسیج مستضعفین همزمان سراسر کشور مراسم شکوه پایداری و اقتدار بسیجیان اجرا وبعد از این مراسم رزمایش ویژه گردان بیت المقدس در سطح شهرستان آشتیان برگزار شد.

تجمعات بسیج باعث افزایش روحیه دربین بسیجیان می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه آشتیان ادامه داد: تجمعات بسیج باعث افزایش روحیه دربین بسیجیان شده و در زندگی آینده ان‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت و با توجه به جلسات هم افزایی مشارکتی که بین اقشار مختلف هست برای مشاغل مناسب مختلف در مقاطع مختلف سنی تاثیر بسزایی دارد.

وی بیان کرد: بسیج مربوط به سن و سال و قشر خاصی نیست و نوجوانان خود را کنار میانسالان و اقشار مختلف و مسئولین می‌بینند واینگونه تجمعات تاثیر خوبی بر نوجوانان و آینده شان دارد.

سرهنگ میرهادی تصریح کرد: همانطور که حضرت آقا فرمودند: بسیج لشکر مخلص خداست که به هیچ زمان و مکان و حس خاصی تعلق ندارد و امروز در واقع روز خود مردم هستند که می‌باید روز خودشان را  گرامی بدارند.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: بسیج ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.