کسب ۲ مدال نقره و برنز توسط کاراته کاهای هرمزگانی

دختران کاراته کای هرمزگانی در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،دختران کاراته کای هرمزگانی در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز شدند.
در این رقابت ها و در وزن منهای ۵۴کیلوگرم رده سنی نوجوانان عسل مرادی کاراته کای هرمزگانی با شکست در مسابقه فینال مقابل حریقی از لرستان به مدال نقره دست یافت.
در این وزن ۲۸ کاراته کا با یکدیگر رقابت کردند که در پایان فاطمه بداق از لرستان به مقام قهرمانی دست یافت و عنوان سوم مشترک هم به مريم الهی سرخه از كرمانشاه و مينو وهاب پور از البرز رسید.
اما در رده سنی نونهالان و در وزن مثبت ۵۲ کیلوگرم آناهيتا عبدالملكی از هرمزگان به همراه الينا صفاجو از سمنان به مقام سوم مشترک دست یافتند.
در این وزن ۲۳ کاراته کا شرکت داشتند که در پایان هانا حسين پور از مازندران عنوان نخست را كسب كرد و هليا احمدی از آذربايجان شرقی دوم شد.
نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته کاراته و در بخش دختران به میزبانی استان کردستان و در شهرستان سنندج برگزار شد.
در پایان این رقابت ها و در مجموع مدالی تیم های گیلان، لرستان و ایلام اول تا سوم شدند و تیم ۹ نفره هرمزگان هم به همراه تیم تهران در جایگاه هفتم مشترک ایستاد.
انتهای پیام/ب

المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته کاراته با ۲ مدال برای تیم هرمزگان پایان یافت

برچسب ها: کاراته ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.