استاندار کهگیلویه وبویراحمد

تاکید بر تسریع در واگذاری طرح های در دست اجرا به بخش خصوصی

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر تسریع درواگذاری طرح های در دست اجرای قابل واگذاری به بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، علی محمد احمدی در شانزدهمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه واگذاری طرح ها قابل واگذاری به بخش خصوصی می تواند زمینه تزریق اعتبارات بیشتر به سایر طرح ها را ایجاد کند بر مشارکت دستگاه ها برای شناسایی و کار واگذاری این دست طرحها تاکید کرد.
وی با ابراز نگرانی از سهل انگاری برخی دستگاه ها در تحقق اهداف این طرح گفت : این در حالی است که مشارکت بموقع دستگاهها علاوه بر تحقق فرمان رهبری به اجرای برنامه های توسعه استان هم کمک می کند .
استاندار به موضوع اجرای طرح (جی نف) مربوط به خدمات پستی اشاره و بابیان اینکه این طرح با هدف یکسان سازی نشانی ها در همه ی شهرهای کشور در دست اجراست بر ضرورت تحقق اهداف این طرح در استان با مشارکت شهرداریها تاکید کرد.

احمدی با بیان اینکه این طرح باید در 17 شهر اجرا شود گفت : شهرداری ها موظف به همکاری برای اجرای زود هنگام این طرح هستند.
 استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت : آب منطقه ایی باید نسبت به مجوزهای داده شده برای تخصیص آب چاه ها به بخش کشاورزی ، صنعت و همینطور شهرداری ها برای فضای سبز تجدید نظر کرده و سازو کاری فراهم شود تا دستگاه های متولی از پساب ها استفاده ی حداکثری کنند . 
در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی همچنین بر اجرای طرح استفاده از پساب شهر یاسوج در بخشهای کشاورزی ،صنعت ، فضای سبزو صنف کارواش تاکید شد.

 انتهای پیام/غ

 تاکید بر استفاده از پساب ها در فضای سبز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.