کاهش 10 درجه ای دمای هوا در اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: پیش بینی می شود از روز جمعه دمای هوای استان حدود ۱۰ درجه سلسیوس کاهش یافته و شاهد بارش باران و برف در منطقه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی دولتی‌مهر، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: بررسی نقشه‌های پیشیابی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پنجشنبه آسمان استان صاف در روز با افزایش دما و در شب‌ها در مناطق مرکزی و جنوبی استان توام با هوای نسبتا سرد خواهد بود.

وی افزود: پدیده مهم در این سه روز، وزش بادهای جنوبی است که در مناطق مرکزی در بعضی ساعات تند تا نسبتا شدید 30 تا 50 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود. اما از روز جمعه شاهد ورود سامانه جدید جوی به استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از روز جمعه با ریزش هوای سرد از عرض‌های شمالی به منطقه دمای هوا نسبت به روز پنجشنبه حدود 10 درجه سلسیوس کاهش یافته و به تدریج هوای ابری و مه‌آلود در سطح استان حاکم خواهد شد. 

دولتی‌مهر گفت: بارش باران در روز جمعه به تدریج در جمعه شب و روز شنبه هفته آینده در مناطقی از استان به برف تبدیل خواهد شد که انتظار می‌رود با توجه به پیش‌بینی کاهش دما و بارش باران و برف تمهیدات لازم از سوی مردم و متولیان امر اندیشیده شود.

انتهای پیام/ع

بارش برف و باران در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.