موفقیت فیلمساز گیلانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی

شهریار پورسیدیان فیلمساز جوان گیلانی موفق به کسب تندیس زرین بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم رشد و جایزه بهترین فیلم داستانی جشنواره ملی فیلم رضوی یزد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فیروز فاضلی مدیرکل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: شهریار پورسیدیان فیلمساز گیلانی، موفق به کسب تندیس زرین بهترین فیلم بخش فرهنگیان فیلمساز چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد و جایزه بهترین فیلم داستانی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی یزد شد.

وی با اشاره به راهیابی ٤٥ اثر به بخش داوری از بین ٣١٤ اثر ارسالی به بخش داستانی این جشنواره و معرفی برترین‌ها، افزود: بر اساس نظر هیئت داوران سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ٨٠ میلیون ریال به فیلم «بازگشت» از استان گیلان به کارگردانی شهریار پورسیدیان اهدا شد.

مدیرکل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در بخش فرهنگیان فیلمساز این جشنواره نیز تندیس زرین به فیلم مستند «نور؛ سایه؛ زندگی» به کارگردانی شهریار پورسیدیان از استان گیلان تعلق گرفت.

فیروز فاضلی تصریح کرد: شهریار پورسیدیان از فیلمسازان جوان و موفق گیلانی است که تا کنون موفق به کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های داخلی و خارجی شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

درخشش فیلمساز گیلانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.