برگزاری یادواره شهدای مدافع حریم اهل بیت در یزد

هفدهمین کنگره آسمانی عروج فصل هم عهدی ویژه شهدای مدافع حرم اهل بیت در محل معراج شهدای دانشگاه آزاد اسلامی یزد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در هفدهمین کنگره آسمانی عروج فصل هم عهدی گفت: باید به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از لحاظ پیگیری جهت دفن شهدا در این دانشگاه تبریک گفت، چراکه آن‌ها در این زمینه پیش قدم و تبدیل به الگویی برای تمام دانشگاه‌های کشور شده اند.

سردار جمیری افزود: باید از هر یادواره شهدا نکته‌ای یاد بگیریم و آن‌ها را عملی کنیم چراکه شهدا افرادی با ارزش‌های معنوی و اخلاقی ویژه بودند و آن‌ها با ایثار جان خود برای دفاع از حقانیت به پا خواستند.

وی به بیان گوشه‌ای از خاطرات شهدا پرداخت و افزود: شهدا کسانی بودندکه خودشان مسیرمبارزه به ستمگران و زورگویان زمانه را بدون هیچ گونه اجبار و زور  انتخاب کرده بودند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: خوشبختانه در دنیای امروز فرهنگ شهید و شهادت جای خود را بیشتر از هر روز دیگر باز کرده است.

در ادامه این کنگره خانواده دو شهید مدافع حرم؛ محمد حسین خانی و شهید مصطفی شیخ الاسلام به بیان ویژگی ها و دیدگاه های این دو بزرگوار پرداختند.

شایان بذکر است علاقمندان می توانند جهت حضور در شب دوم هفدهمین کنگره عروج فصل هم عهدی، فرداشب ساعت 19 در محل معراج شهدا دانشگاه آزاد اسلامی یزد گردهم آیند.

انتهای پیام/ غ

برگزاری هفدهمین کنگره عروج فصل هم عهدی در دانشگاه آزاد یزد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.