جشن بهار مهربانی در فردوس

رییس اداره فرهنگ و ارشاد گفت:جشن بهار مهربانی در فردوس برگزار خواهد شد.

 رهنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد فردوس  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت: همزمان با سراسر کشور جشنهای بهار مهربانی با حضور هنرمندان به مدت سه روز در سطح شهرستان فردوس برگزار شد.
 
وی افزود: به مناسبت ولادت خجسته ی نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت با سعادت امام جعفر صادق (ع)جشنهای بهار مهربانی با همکاری کانونهای فرهنگی هنری مساجد  و شهرداری فردوس در سطح شهرستان فردوس برگزار شد.
 
رهنی ادامه داد: این جشنها به صورت همزمان با سراسر کشور از جمعه دوم آذرماه تا یکشنبه چهارم  به مدت سه روز به صورت کاروان شادی همراه با موسیقی محلی و نمایش خیابانی برگزار شد.
اسماعیل رهنی محبوب  ضمن تشکر و تقدیر از کانونهای فرهنگی هنری موعود ، نبوت و امام رضا (ع) که در برگزاری این برنامه همکاری داشته اند افزود:این مراسم باشکوه در دومکان ثابت پارک امام رضا (ع) باغشهر اسلامیه در عصر جمعه و کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) منطقه جواد الائمه فردوس در عصر یکشنبه برگزار شد که مورد استقبال کم نظیر مردم و خانوده ها قرار گرفت.
گفتنی است جایگاه برنامه که بصورت تریلی تزیین شده بود همراه با موسیقی محلی از معابر و خیابانهای شهرستان عبور کرده و در محلهای ثابت به اجرای برنامه  های شاد نمایشی، گروه هنری نبوت، اجرای مسابقات و سرود و همچنین موسیقی محلی پرداختند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار