رئیس دفتر رئیس جمهور:

عزم دولت دوازدهم برای رفع موانع سرمایه گذاری پروژه ها جدی است

جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان سمنان با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور و جمعی از مدیران ارشد و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد.

عزم دولت دوازدهم برای رفع موانع سرمایه گذاری پروژه ها جدی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان سمنان ، همجواری با تهران، صنعت، کشاورزی، زیرساخت های حمل و نقل، نیروی انسانی تحصیل کرده، دانشگاه‌ها و جاذبه‌های خوب گردشگری را از مزیت های این استان برشمرد.

وی در ادامه افزود: با هدف‌گذاری و بسیج امکانات و سرمایه‌گذاری‌های دولتی و خصوصی، در سفر آتی رئیس جمهور به استان سمنان کمبودها را تا حد امکان جبران خواهیم کرد تا ظرفیت های موجود توسعه یابد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه عزم دولت تمرکز زدایی در سرمایه گذاری‌هاست تصریح کرد: همین سیاست در استان‌ها نیز پیگیری می شود.

واعظی ایجاد نارضایتی و فاصله انداختن بین مردم و دولت و حکومت، هدف آمریکا از فشارهای اقتصادی، تبلیغاتی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم آذربایجان غربی در سفر اخیر رئیس جمهور به این استان تاکید کرد: نباید این نوع ارتباطات منحصر به سفرهای رئیس جمهور باشد و اگر وزیران، معاونین وزرا و مسئولان استانی با مردم از نزدیک ارتباط داشته باشند، امید و اعتماد مردم نسبت به مسئولان افزایش می یابد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم از پیشرفت و توسعه استان ها حمایت و برای برطرف شدن موانع اجرایی و سرمایه‌گذاری پروژه ها به طور جدی ورود می کند، از مسئولان استانی درخواست کرد بر روند اجرا و تسریع در اتمام برنامه‌ها و پروژه‌های استانی، نظارت کامل کنند.

سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان هم با برشمردن مزیت های اقتصادی و اجتماعی سرمایه گذاری در این استان گفت: همه زمینه‌های لازم و مطلوب برای حضور سرمایه گذاران در استان‌سمنان، فراهم است.

رئیس جمهور هفته آینده به استان سمنان سفر می کند.

شرکت در اجلاسیه سراسری نماز در روز چهاردهم آذر یکی از برنامه های سفر روحانی به سمنان است.

انتهای پیام / گ

سفر هفته آینده رئیس جمهور به استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.