برقراری پرواز اراک -تهران از ۱۲ آذرماه

پرواز اراک - تهران از هفته آینده دایر می‌شود.

برقراری پرواز اراک -تهران سید علی آقازاده استاندار مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از برقراری پرواز اراک -تهران از هفته آینده خبرداد.

آقازاده افزود: از هفته آینده روز‌های دوشنبه ۴ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه اراک به مقصد تهران و بلعکس برقرار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این پرواز‌ها با همکاری شرکت هواپیمایی هما در صبح و عصر روز‌های دوشنبه در مسیر هوایی تهران - اراک برقرار خواهد شد.

 استاندار مرکزی  از مدیران دستگاه‌ها و همچنین تولید کنندگان خواست تا سفر‌های خود به پایتخت را با هماهنگی بیشتر در روز‌های دوشنبه و از طریق خط هوایی انجام دهند تا موجب رونق پرواز‌ها شود.

 حسین نسب مدیر فرودگاه اراک هم گفت:  پرواز تهران-اراک برای دوشنبه هر هفته برنامه‌ریزی شده است، و هر دوشنبه ۲ پرواز تهران-اراک و اراک-تهران انجام خواهد شد که پرواز اول ۶ صبح از تهران به اراک و ۷:۲۰ از اراک به سمت تهران انجام می‌شود و ساعت پرواز دوم عصر هر دوشنبه در ساعت ۱۶:۳۰ از تهران به اراک و ۱۷:۴۰ از اراک به تهران است.

حسین‌نسبت با اشاره به اینکه این پرواز در زمان بسیار مناسبی انجام می‌شود و برای استفاده کاری فرصت مطلوبی است افزود: قطعا با راه‌اندازی پرواز اراک-تهران می‌توان مسیر راه‌اندازی پرواز‌های دیگر را تسهیل کرد.

فرودگاه اراک در سال ۹۶ تعداد ۲۲۰ پرواز داخلی داشته که ۲۰ پرواز آن به عتبات بوده و ۱۷ هزارو ۲۰۰ نفر مسافر داخلی و ۲ هزار و ۳۰۰ مسافر عتبات نیز داشته است.

انتهای پیام/ج

راه‌اندازی پرواز تهران – اراک از ۱۲ آذرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.