اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش توازن و تحرک بخشی به مهاباد

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار امسال برای تحرک بخشی به شهرستان مهاباد اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد در نشست کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان گفت: امسال در بخش توازن و تحرک بخشی برای مهاباد ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که درمقایسه با چند سال گذشته افزایش چند برابری داشته است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته اعتبار در نظر گرفته شده برای شهرستان مهاباد به سه میلیارد تومان می‌رسید، افزود: توجیه این افزایش اعتبار به سبب قابلیت و توانمندی شهرستان برای جذب و استفاده صورت گرفته است.

شجاعی گفت: پیشتر بر اساس جمعیت و پایین بودن شاخص‌ها اعتبارات تخصیص داده می‌شد، اما امسال ضریب قابلیت استفاده از منابع نیز در نظر گرفته شده است و همین امر باعث شد که اعتبار خوبی به شهرستان برای تحرک بخشی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام اختصاص یابد.

فرماندار شهرستان مهاباد در ادامه با اشاره به اینکه آب آشامیدنی شهری و روستایی، راه روستایی و همچنین طرح‌های گردشگری از جمله طرح‌های اولویت دار شهرستان است، اضافه کرد: ادارات مختلف و سازمان‌ها موظفند به سرعت طرح‌ها و برنامه‌های اولویت‌دار خود را جهت ارجاع به استان به فرمانداری مهاباد ارسال کنند.

انتهای پیام/ج

افزایش اعتبار به بخش توازن و تحرک بخشی در شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.