بهره برداری از طرح های سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند

شرکت توسعه صادرات سیمان اروند و مجتمع اداری خدماتی سرمایه گذاری امین اعتماد امروز با حضور مرتضی بانک به بهره برداری رسید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،سید علی موسوی معاون توسعه سرمایه گذاری و کسب و کار منطقه آزاد اروند در مراسم افتتاح طرح های سرمایه گذاری گفت: پروژه مجتمع اداری و اسکان تجار و بازرگانان شلمچه با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در مساحتی معادل سه هزار و 60 متر مربع و اشتغالزایی برای ۸۰ نفر در مدت زمان ۲۴ ماه آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: تجمیع تجار ایران و عراق در یک مجموعه، دسترسی آسان خریداران عراقی به تجار ایرانی، سهولت در هماهنگی و اطلاع رسانی و ایجاد اشتغال پایدار از عمده مزایای این طرح است.

معاون توسعه سرمایه گذاری و کسب و کار منطقه آزاد اروند از طرح شرکت توسعه صادرات سیمان اروند بعنوان یکی دیگر از فرصت های جدید سرمایه گذاری و اشتغال در منطقه یاد کرد و گفت: این طرح نیز با سرمایه ای معادل ۸۰ میلیارد ریال در شلمچه و در مدت زمان ۲۰ ماه با اشتغالزایی برای ۴۶ نفر به بهره برداری رسیده است.

موسوی کاهش مشکلات زیست محیطی و بهداشتی ناشی از بارگیری سیمان در محیط مشترک با بقیه کالاها، تقویت راه های ترکیبی حمل و نقل و ایجاد اشتغال پایدار را از مزایای ایجاد مجتمع تخصصی صادرات سیمان دانست و گفت: با افتتاح این طرح ۱۰ درصد به ظرفیت لجستیک سایت تجاری شلمچه افزوده شده است.

انتهای پیام/ د

افتتاح طرح سرمایه گذاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.