چک بازیکنان قدیمی تیم فوتبال سایپا برگشت خورد

بازیکنان قدیمی سایپا تاکنون موفق به دریافت مطالباتشان از این باشگاه نشده اند.

چک بازیکنان قدیمی سایپا برگشت خوردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران یکی از نمایندگان ایران در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا است که باید ابتدا ۲۳ بهمن در دوم مرحله پلی آف این رقابت‌ها از "مینروا پنجاب" هندوستان میزبانی کند و در صورت برتری از این حریف ۳۰ بهمن در ورزشگاه احمد بن علی دوحه مقابل الریان قطر قرار بگیرد تا پس از برتری در این بازی هم وارد گروه دوم رقابت‌ها جایی که تیم‌های الاتحاد عربستان، الوحده امارات و لوکوموتیو ازبکستان هستند شود.

باشگاه سایپا برای دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید بدهی‌های خود را پرداخت می‌کرد یا با طلبکاران به توافق می‌رسید و این کار را هم انجام داد. با این وجود سعید لطفی، مدافع سابق نارنجی پوشان پایتخت در فاصله یک روز تا برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان ادعا کرد مدارکی از مطالباتش در اختیار دارد که در صورت پرداخت نشدن طلب ۴۴۰ میلیونی خود با ارائه این اسناد به AFC، می‌تواند مانع حضور شاگردان علی دایی در لیگ قهرمانان و محرومیت آن‌ها شود. مسئولان باشگاه سایپا در روز‌های اخیر طبق مذاکراتی که با لطفی و وکیلش داشتند تا حدی توانستند مانع شکایت این بازیکن به کنفدراسیون فوتبال آسیا شوند.

با این وجود یک اتفاق عجیب درباره تسویه حساب‌های باشگاه سایپا با طلبکاران این باشگاه رخ داده است. بسیاری از بازیکنانی که کمتر از یک تا ۲ فصل برای سایپا بازی کرده اند مانند آندرانیک تیموریان، غلامرضا رضایی و سیامک کوروشی با این باشگاه به توافق رسیده و مطالباتشان را دریافت کردند، اما مدیران این باشگاه نسبت به بازیکنان با سابقه خود سیاست وارونه‌ای پیش گرفتند.

آن‌ها برای جلب رضایت طلبکارانی، چون ابراهیم صادقی، حامد فلاح زاده، روزبه شاه علی دوست و ابراهیم شکوری که بین یک تا ۲ دهه برای سایپا بازی کرده اند توافق نامه‌ای با این نفرات امضا کرده و به آن‌ها برای پرداخت مطالباتشان چک دادند، اما این چک برگشت خورد تا تبعیضی بزرگ بین بازیکنان قدیمی سایپا و نفراتی که کمتر از ۲ فصل در این تیم حضور داشته اند شکل بگیرد.

قرار گرفتن نام ابراهیم صادقی که با سابقه ۱۹ فصل بازی برای سایپا با لقب "نارنجی وفادار" در فوتبال ایران شناخته می‌شود در فهرست طلبکاران باشگاه سایپا نکته‌ای جالب است چراکه او اکنون دومین فصل مربیگری در این تیم را پشت سر می‌گذارد و همچنان برای دوران بازیگری اش طلب دارد.


بیشتر بخوانید:دایی:پدیده مزد تلاشش را گرفت/در چند صحنه داور و کمکش اشتباهاتی کردند

زمان دیدار نفت آبادان و سایپا اعلام شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار