بلاتکلیفی فدراسیون کاراته در تشکیل جلسه آسیب شناسی تیم بانوان

جلسه آسیب شناسی که به منظور عملکرد تیم ملی بانوان در رقابت‌های جهانی قرار بود برگزار شود باز هم به زمان دیگری موکول شد.

جلسه آسیب شناسی کاراته بانوان باز هم به تعویق افتادبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان که نیمه آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شد عملکرد چندان قابل قبولی نداشت و تنها با کسب یک مدال برنز در بخش کومیته انفرادی و عنوان پنجمی کومیته تیمی به کار خود پایان داد تا پس از درخشش در بازی های آسیایی جاکارتا جامعه کاراته را با نگرانی برای بانوان کاراته کا رو به رو کند.

پس از این رقابت ها و بازگشت تیم ملی از مادرید، مسئولان فدراسیون اعلام کردند که جلسه آسیب شناسی با حضور کارشناسان و کادر فنی برگزار می کنند تا با بررسی عملکرد این تیم در رقابت های جهانی و شناسایی نقاط ضعف تیم، مانع از شکست بانوان کاراته ایران در مسابقات پیش رو شوند و برنامه تازه ای را برای این تیم ایجاد کند و حتی در صورت لزوم تغییراتی را در کادر فنی تیم ایجاد کند.

در حالی که قرار بود جلسه آسیب شناسی صبح امروز با حضور مسئولان و کادر فنی تیم در فدراسیون برگزار شود اما به دلیل غیبت شهاب سلطانی و مسعود رهنما برگزاری جلسه لغو شد و به زمان نامشخصی موکول شد.

با توجه به اینکه این روزها فدراسیون کاراته با موضوع بازنشستگی رئیس این فدراسیون مشغول است و همچنان از این بابت در وضعیت نامشخصی به سر می برد جلسات آسیب شناسی تیم ملی بانوان هم لغو شد و هنوز زمان مشخصی از سوی مسئولان فدراسیون برای برگزاری آن مشخص نشده است.

با توجه به اینکه رشته کاراته المپیکی شده است و ورزشکارن ما سال حساسی را برای کسب سهمیه در پیش دارند باید هر چه سریعتر وضعیت تیم بانوان و کادر فنی آن در جلسات بررسی عملکرد این تیم مشخص شود تا اردوهای آمادگی تیم آغاز شود.


بیشتر بخوانید:

فرجی: باید از کاراته ایران در المپیک ۲۰۲۰ دفاع کنیم/ اگر تصمیم به رفتن من باشد، حتما از قانون اطاعت می‌کنم

هروی: کاراته ایران مسیر خودش را پیدا کرده است/المپیک باید منتظر حضور قدرتمند تیم ملی ایران باشد

صافی: اوج شکوفایی کاراته ایران در جهانی اسپانیا رقم خورد/ باید به جوان‌ها اعتماد کرد

عسگری: رقابت‌های جهانی کاراته به من یک مدال طلا بدهکار بود/تیم ملی ترکیه برای ما کری خوانی می‌کرد


انتهای پیام/

جلسه آسیب شناسی کاراته بانوان باز هم به تعویق افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار