معدوم سازی بیش از یک و نیم تن مواد غذایی فاسد در قصرقند+تصاویر

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قصرقند از معدوم سازی و جمع آوری بیش از یک و نیم تن انواع موادغذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز دراین شهرستان خبرداد.

آریان رئیس مرکز بهداشت این شهرستان قصرقند در گفتگو  با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: طی بازدید های بازرسان بهداشت محیط از واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی بیش از یک و نیم تن انواع مواد فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز جمع آوری شده معدوم سازی شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قصرقند حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی عنوان کرد و از برخورد جدی، قاطع و قانونی با واحدهای صنفی متخلف خبر داد.

وی ادامه داد: مواد غذایی کشف شده با حضور نمایندگان فرمانداری، اتحادیه اصناف، صنعت و معدن و تجارت، نیروی انتظامی، شهرداری و مرکز بهداشت معدوم سازی شد.

آریان در پایان به شهروندان گرامی توصیه کرد هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی ها توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه بسته بندی تاریخ مصرف گذشته و یا سایر تخلفات بهداشتی مراتب را از طریق سامانه شکایات مردمی (190)گزارش نمایند.

 

معدوم سازی بیش از یک و نیم تن مواد غذایی فاسد در قصرقند+تصاویر

معدوم سازی بیش از یک و نیم تن مواد غذایی فاسد در قصرقند+تصاویر

انتهای پیام/ب

معدوم سازی بیش از یک و نیم تن مواد غذایی فاسد در قصرقند

برچسب ها: اخبار سلامت ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار