دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد

موادمخدر علت وقوع ۵۵ درصد طلاق‌ها و ۷۰ درصد زندانی‌ها

سردار مومنی بیان اینکه منشأ بسیاری از آسیب‌ها در جامعه موادمخدر است، گفت: عامل وقوع ۵۵ درصد طلاق‌ها و ۷۰ درصد زندانی‌ها موادمخدر است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور در مراسم امضای تفاهم نامه‌ میان سازمان بسیج مستضعفین و ستاد مبارزه با موادمخدر با موضوع ایجاد اردوگاه‌های درمان و صیانت از معتادان در ۱۰ استان کشور که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: یکی از معماری‌های امام خمینی(ره) راه اندازی بسیج و نیروی مردمی بود.

وی افزود: به تعبیر امام خمینی (ره) که فرمودند: اگر دفاع برهمه واجب شد، باید به مقدمات آن نیز عمل شود و این طور نیست که واجب است دفاع کنیم، اما ندانیم که چگونه این امر باید محقق شود.

سردار مومنی گفت: آسیب‌های اجتماعی یکی از موضوعاتی است که مقام معظم رهبری بر پیگیری خاص آن‌ها تاکید دارند که یکی از آن‌ها موضوع موادمخدر در کشور است.

وی با بیان اینکه منشأ بسیاری از آسیب‌ها در جامعه موادمخدر است، افزود: ۵۵ درصد طلاق‌ها و ۷۰ درصد زندانی‌ها از موادمخدر نشأت می‌گیرد.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به آغاز فعالیت مراکز بازپروری با ظرفیت ۴۰۰۰ نفر در ۱۰ استان کشور گفت: تمهیداتی اندیشیده شده تا کاهش آسیب‌ها و توانمندسازی و صیانت از معتادان بعد از بهبودیشان حاصل شود.

وی افزود: سپاه و بسیج قبول کردند که در راستای پیشگیری و اقدامات فرهنگی گام بردارند که این عمل کار اصلی ما در این حوزه است.

سردار مومنی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری کسانی که در این راه گام برمی‌دارند، کار جهادی انجام داده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: موادمخدر ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار