تیم فوتبال استقلال خوزستان برای دیدار مقابل سایپا ۲ غایب دارد و اعضای این تیم، فردا (شنبه) راهی تهران خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال خوزستان که در لیگ هجدهم فوتبال ایران وضعیت خوبی ندارد و با کسب ۴ امتیاز در قعر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد، باید در چارچوب هفته چهاردهم به مصاف سایپا تهران برود. اعضای آبی‌های دیار کارون، فردا صبح (پنج شنبه) راهی تهران خواهند شد و کریم بوستانی به عنوان سرمربی در نشست خبری پیش از دیدار با نارنجی پوشان در نشست خبری شرکت خواهد کرد.

طبق اعلام مسئولان استقلال خوزستان، ایمان مبعلی و مصطفی کیایی به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب هستند و دیگر بازیکنان با آمادگی کامل به مصاف نارنجی پوشان خواهند رفت. استقلالی‌ها برای دیدار با سایپا محرومی ندارند و بدون کاپیتان و مدافع اصلی شان با شاگردان دایی تقابل خواهند کرد.

همچنین یونس دلفی، ستاره جوان استقلال خوزستان که قرار بود راهی پی اس وی آیندهوون هلند شود با توجه به اعلام مارک فان بومل، سرمربی تیم هلندی، نیم فصل راهی این تیم خواهد شد تا تست‌های فنی را دهد. قرار است اگر دلفی به عضویت این تیم در بیاید، حدود ۷ میلیارد تومان پول نصیب باشگاه استقلال خوزستان شود.

پس از گذشت ۱۳ هفته از رقابت‌های لیگ برتر، استقلال خوزستان با کسب تنها ۴ امتیاز (احتساب کسر ۶ امتیاز از سوی فیفا) در قعر جدول رده بندی لیگ قرار دارد و سایپا هم با ۱۶ امتیاز از ۱۳ بازی در رده هشتم است و امید زیادی به پیروزی مقابل استقلال خوزستان دارد.

سرپرست استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.


بیشتر بخوانید:بوستانی و مبعلی، سرمربیان استقلال خوزستان تا پایان نیم فصل

استقلال خوزستان ۰ - ۱ استقلال تهران /۳ امتیاز شیرین به حساب آبی پوشان پایتخت در اهواز

تیم بدون سرمربی در منطقه سقوط /تیم دیار خوزستان درسراشیبی سقوط


انتهای پیام/

استقلال خوزستان با 2 غایب مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار