ملک ثابت مدیر جدید کتابخانه‌ی وزیری استان یزد شد

در مراسمی از انتظاری مدیر سابق تقدیر و محمد رضا ملک ثابت به عنوان مدیر جدید کتابخانه وزیری استان یزد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ در مراسمی از محمد رضا انتظاری مدیر سابق تقدیر و محمد رضا ملک ثابت به عنوان مدیر جدید کتابخانه وزیری استان یزد معرفی شد.

بذر افشان رئیس کتابخانه و موزه‌های آستان قدس رضوی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کتابخانه وزیری استان یزد گفت: انتظاری مدیر قبلی کتابخانه بیش از ۵۲ سال، عمر خود را در این کتابخانه گذرانده که توسعه ۶ هزارمتری زیر بنای کتاب خانه و افزایش جلد‌های کتاب از مزیت‌های فعالیت وی در این عرصه بشمار می‌رود.

بذر افشان افزود: محمدرضا ملک ثابت ، چهره علمی و اجرایی فاخر استان یزد نیز به سمت مدیر کتابخانه‌ی وزیری استان منصوب شد که می‌توان از مزیت‌های ایشان در راستای توسعه و بهبود وضعیت کتابخانه وموزه وزیری استان به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید در راستای فرهنگی نیز وظایفی را انجام دهند تا مردم بیشتر علاقه‌مند به خواندن کتاب شوند.

کتابخانه وزیری در سال ۱۳۳۴ در دهلیز شمالی مسجد جامع کبیر یزد با ۱۶۰۰ جلد کتاب خطی و چاپی جهت استفاده طلاب علوم دینی راه اندازی شد.

موسس کتابخانه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی محمد وزیری یزدی با نفوذی که در گروه‌های اجتماعی و فرهنگی یزد داشت نسبت به جمع آوری کتب خطی و چاپی تمام سعی خود را به کار گرفت.

در حال حاضر ۱۰۸هزار ۲۱۲ نفر یزدی در کتابخانه‌های عمومی استان یزد  عضو هستند.

انتهای پیام/ی

معرفی مدیر جدید کتابخانه‌ی وزیری استان یزد

برچسب ها: کتاب ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار