شرکت بیمه آلمانی مونیخ ره خسارت‌های مربوط به آتش سوزی‌های کالیفرنیای آمریکا را بیش از ۱۰ میلیارد دلار ارزیابی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت بیمه آلمانی «مونیخ ره» روز سه شنبه ­خسارت‌های مربوط به آتش سوزی‌های اخیر جنگل در ایالت کالیفرنیای آمریکا را بیش از ۱۰ میلیارد دلار ارزیابی کرد.

شرکت بیمه مونیخ ره که بخشی از خسارت‌های این آتش سوزی‌ها را پرداخت خواهد کرد، در حال حاضر پیش بینی خود را درباره میزان خسارات این آتش سوزی‌ها حفظ کرده است.

یواخیم ونینگ، رئیس شرکت بزرگ بیمه مونیخ ره در کنفرانسی مطبوعاتی در مونیخ اعلام کرد کارشناسان مستقل میزان خسارت‌های وارده بر اثر آتش سوزی جنگل در کالیفرنیا را ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلار ارزیابی می‌کنند.

این شرکت تصریح کرد از ۱۹ نوامبر دفتر کارشناسی آمریکایی آر ام اس خسارت دو آتش سوزی کالیفرنیا را که مرگبارترین آتش سوزی تاریخ این ایالت بوده است، ۹ تا ۱۳ میلیارد دلار ارزیابی کرده بود.

بر اساس ارزیابی‌های اولیه رئیس شرکت مونیخ ره که کار اصلی آن پشتیبانی از شرکت‌های بیمه در برابر خطراتی است که این شرکت‌ها با آن‌ها مواجهند، انتظار می‌رود این شرکت صد‌ها میلیون یورو برای این فاجعه بپردازد، اما میزان آن از نیم میلیارد یورو فراتر نخواهد رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار