قدومی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تمام مکاتب جهان اسلام بر سر حل مسئله فلسطین اتفاق نظر دارند

نماینده حماس در تهران گفت:ملت فلسطین به امت اسلامی این پیام را مخابره می کند که وحدت راه رفعت وسربلندی ماست.

کنفرانس وحدت شکاف بین امت اسلامی را ترمیم می کند///فلسطین مسئله ای است که تمام مکاتب بر آن اتفاق نظر دارندخالد قدومی نماینده حماس در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پیروزی های اخیر محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی،اظهار کرد: به فضل پروردگار مقاومت پیروزی دیگری را علیه دشمن صهیونیستی رقم زد تا به دشمن بفهماند كه اين مقاومت ، استوار وپرصلابت است وهمواره به حقوق مشروع ملت فلسطین اهتمام می ورزد و امانتدار این مردم وپاسدار وطن است.

نماینده حماس در تهران بیان کرد:مقاومت تحرکات دشمن را در داخل غزه زیر نظر گرفت و او را به منطقه ای که  مد نظر داشت  سوق داد تا بتواند به شکلی موثر با آنها برخورد کند و بحمد الله شاهد بودیم که مقاومت در ناکام گذاشتن عملیات دشمن  که در محافل نظامی صهیونیستی  از آن به عنوان عملیات بزرگ و بسیار پیچیده اطلاعاتی یاد می شد، سربلند و موفق ظاهر شد.

وی ادامه داد:  در راستای موفق بودن اقدامات اخیر نیروهای مقامت می توانم بگویم افسر رژیم صهیونسیتی که بدست دلاوران نیروی مقاومت به هلاکت رسید به اذعان واعتراف دشمن از سرشناس ترین وزبده ترین نیروهای اطلاعاتی وکماندوئی بوده است.

قدومی با بیان اینکه غزه مقاوم توانست به افسانه صهیونیستی ودشمن فلسطین وامت اسلام ، پایان دهد،ادامه داد: البته مردم فلسطین پیوسته انتظار دارند که موضعگیری  سیاسی دولت ها و حکومت های عربی و اسلامی متناسب با مطالبات آنها باشد و این درحالی است که ملت های پویا وسرزنده عربی واسلامی رژیم صهیونیستی را پس می زنند ، اما متاسفانه از این حیث بین مقامات دولتی و مردم فاصله و تفاوت بسیاری وجود دارد.

وی تاکید کرد: از امت خویش انتظار داریم که هوشیار باشند و بدانند، رژیم صهیونیستی دشمن مشترک همه است، بنابراین به شکلی برخورد نکنند  که او را بخاطر کشتار کودکان و جنایاتی که  در حق مردم ما انجام می دهد را مستحق پاداش بدانند.

نماینده جهاد اسلامی همچنین  با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت جهان اسلام در تهران، گفت: در رابطه با اجلاس وحدت که با مشارکت نمایندگانی از ۱۲۰ کشور عربی ، اسلامی، دوست و آزاده برگزار شد باید بگویم که این کنفرانس در واقع تلاشی برای ترمیم شکاف  و فاصله میان مولفه های امت اسلامی بود و اهمیت بسزایی در زمینه برقراری گفتمان بین آنها  داشت.

وی اضافه کرد: پروژه وطرح مهمی که امت اسلامی  می تواند در مورد آن وحدت واتحاد داشته باشد، مسئله فلسطین است.

قدومی وحدت جهان اسلام بر حول مسئله فلسطین ناشی از دو دلیل دانست و افزود: نخست آنکه ملت فلسطین در طول این مدت بر حقوق مشروع وحقه خویش پای فشرد و از آن دست نکشید و توانست مکتب پایداری در برابر این دشمن خیره سر را  پایه ریزی کند، دیگر اینکه ما با دشمنی رودرو هستیم که خصومت آن  به محدوده سرزمین فلسطین خلاصه نمی شود،  بلکه خطر وتهدید آن بواسطه عملیات جاسوسی وجنگ نرم وتنش وتشنج آفرینی، سراسر جهان اسلام را دربر می گیرد.

نماینده حماس در تهران گفت: ملت فلسطین به امت اسلامی این پیام را مخابره می کند که وحدت راه رفعت وسربلندی ماست وفلسطین آن طرح وپروژه ای است که همه مکاتب فکری و مذاهب اسلامی اجماع نظر دارند، پس بیایید متحد شویم ویکپارچه در برابر  دشمن بایستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبارسیاسی ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار