لیگ قهرمانان اروپا

صعود اتلتیکو و سقوط آنری/لوکوموتیو، شالکه و پورتو را به مرحله حذفی رساند

از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 21 و 25 دقیقه امشب، دو دیدار برگزار شد که تیم های اتلتیکو مادرید و لوکوموتیو حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 21 و 25 دقیقه امشب، دو دیدار برگزار شد که تیم های اتلتیکو مادرید و لوکوموتیو حریفان خود را شکست دادند.

اتلتیکو در گروه A در ورزشگاه واندامتروپولیتانو میزبان موناکو بود که با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. گل اول این دیدار را کوکه در دقیقه دو با شوتی از پشت محوطه جریمه که با برخورد به مدافع موناکو تغییر جهت داد به ثمر رساند . گل دوم را نیز گریزمن در دقیقه 24 به ثمر رساند. ضمن آنکه فالکائو در دقیقه 83 یک پنالتی برای تیم موناکو از دست داد. اتلتیکو از دقیقه 82 با اخراج ساویچ 10 نفره شد.

روخی بلانکوس با این پیروزی 12 امتیازی شد و موقتا و تا پیش از بازی دورتموند مقابل کلوب بروژ صدرنشین این گروه شد. تیم بحران زده تیری آنری نیز همچنان با یک امتیاز قعرنشین است. با این نتیجه حضور کلوب بروژ، تیم کاوه رضایی در ادامه فصل جاری لیگ اروپا (در صورت عدم صعود از این گروه) قطعی شد.

در دیگر مسابقه در گروه D لوکوموتیو مسکو میزبان گالاتاسرای ترکیه بود که با دو گل به پیروزی رسید.رچویاک در دقیقه 43 و ایگناچیف در دقیقه 54 برای میزبان گل زدند تا با این نتیجه، گالاتاسرای هم حذف شود و پورتو و شالکه تیم‌های صعود کرده از این گروه نام بگیرند. لوکوموتیو و گالاتاسرای نیز با سه و چهار امتیاز در هفته آخر برای سوم شدن و صعود به لیگ اروپا تلاش خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:سرگروهی رئال در رم و پیروزی شیاطین سرخ در فرگی تایم/آتش بازی بایرن و صعود یوونتوس و سیتی

جشن صعود آژاکس در یونان/ویکتوریاپلژن نبرد سوم شدن را از زسکا برد

ادعای جنجالی اشپیگل درباره کاپیتان رئال مادرید/ بیانیه کهکشانی ها در دفاع از راموس


انتهای پیام/

پیروزی اتلتیکو و لوکوموتیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار