در اولویت قرار دادن کنترل مفاسد اقتصادی در دستور کار نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: کنترل وضعیت مفاسد اقتصادی در خراسان جنوبی با رصد اقدامات و فعالیت های مؤسسات مالی و اعتباری و سایر مراکز مشابه انجام می شود.

در اولویت قرار دادن کنترل مفاسد اقتصادی در دستور کار نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در دیدار با نماینده ولی فقیه گفت:  هدف از این دیدار تبیین عملکرد مجموعه  نیرهای انتظامی از ابتدای سال جاری است.

وی افزود: در گام دوم مأموریت ها و موضوعات ضروری تا پایان سال مورد بررسی قرار می گیرد.

شجاع با اشاره به پیرامون دستگیردی اختلاسگران میلیاردی در خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری  یک مورد ذکر شده، تنها اختلاس در خراسان جنوبی بوده که پرونده آن در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: کنترل وضعیت مفاسد اقتصادی در خراسان جنوبی با رصد اقدامات و فعالیت های مؤسسات مالی و اعتباری و سایر مراکز مشابه انجام شده و در این زمینه به عموم مردم اطلاع رسانی می شود.

وی با اشاره به اینکه  یکی از مأموریت های مهم نیروی انتظامی همکاری با نهادهایی چون قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی است، ادامه داد: همانطور که در کشور موضوع مفاسد اقتصادی با جدیت رصد می شود در خراسان جنوبی نیز متولیان امر مسئولیت های خود در این زمینه را به درستی انجام می دهند.

شجاع افزود: حتی در مقطعی که بحران بازار سکه و ارز  و احتکار در کشور وجود داشت، با همکاری نیروی انتظامی و مجموعه های مرتبط با صنعت و معدن استان  شاهد کمترین تنش در بازار خراسان جنوبی بودیم.

انتهای پیام/ ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار