مرگ راکب موتورسیکلت دربرخورد با پژو۴۰۵

رئيس پليس راه جنوب استان سيستان وبلوچستان گفت:برخورد پژو 405 با موتورسیکلت در شهرستان دلگان راکب موتورسیکلت را به کام مرگ کشاند.

مرگ راکب موتورسیکلت دربرخورد با پژو۴۰۵سرهنگ يداله ستوده رئيس پليس راه جنوب استان سيستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان گفت: یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۶۲ محور"دلگان –فرعی جلگه" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه برای موضوع به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده است.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راکب ۲۵ ساله موتورسیکلت به نام یحیی به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و جسدش با کمک نیرو‌های امدادی به سردخانه منتقل شد.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این حادثه را رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده پژو اعلام کرده است.

وی با اعلام دوطرفه بودن محور‌های جنوب، از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست حق تقدم را نسبت به وسایل دیگر رعایت کنند و با رانندگی مخاطره آمیز جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/ف

تصادف مرگبار در شهرستان دلگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
راهنمایی ورانندگی بیشترباید روی لامپ وچراغ خطر موتورهاحساس باشنداین موضوع متاسفانه درچابهارزیادمشهوداست ونداشتن چراغ هم راکب موتورراکام مرگ می کشاندهم کسی که بااوتصادف می کند.
آخرین اخبار