شیائومی فروش Redmi Note 6 Pro را آغاز کرد

شرکت چینی شیائومی فروش دستگاه‌های Redmi Note 6 Pro را در هند آغاز کرد.

شیائومی فروش Redmi Note 6 Pro را آغاز کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی هفته گذشته در هند گوشی Redmi Note 6 Pro را معرفی کرد. تمام افرادی که نسل قبل این گوشی یعنی Redmi Note 5 Pro را داشتند، اظهار کرده‌اند که به هیچ وجه ارزش خریداری ندارد اما با این وجود، این گوشی به یکی از گوشی‌های محبوب جهان تبدیل شده و این هفته هم به عنوان محبوب‌ترین گوشی‌ها بالاتر از گوشی‌های سامسونگ و هوآوی قرار گرفته است. اولین فروشی که شرکت چینی سازنده برای Redmi Note 6 Pro گذاشته بود، بیش از 600 هزار دستگاه را به فروش رساند.

شرکت چینی شیائومی، Redmi Note 6 Pro را از طریق دو فروشگاه آنلاین Flipkart و Mi.com به فروش گذاشته است. قیمت این گوشی هوشمند به 230 دلار می‌رسد. با میزان هزینه‌ای که مشتریان شیائومی پرداخت می‌کنند، این گوشی دارای چهار دوربین خواهد بود. دو دوربین این دستگاه در پنل پشتی آن جای گرفته‌اند. سنسور اصلی دوربین پشتی این دستگاه 12 مگاپیکسل و سنسور دوم آن 5 مگاپیکسل قدرت دارد. از لحاظ دوربین سلفی، این گوشی دارای دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی است که نشان دهنده قدرت این ماژول در گرفتن سلفی را نشان می‌دهد.

Redmi Note 6 Pro با نمایشگری 6.26 اینچی تولید شده که رزولوشن آن +FHD است. نکته‌ای که این گوشی را قدرتمندتر از هم‌رده‌های خود نشان می‌دهد، باتری بزرگ آن با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی است.

شیائومی فروش Redmi Note 6 Pro را آغاز کرد

قیمت 230 دلار برای مدلی از این گوشی در نظر گرفته شده که دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. البته کسانی که بیشتر پول می‌دهند، گوشی خود را با 6 گیگابایت رم و همان حافظه داخلی دریافت خواهند کرد. گفتنی است، شرکت شیائومی برای خریداران گوشی میان‌رده خود، Redmi Note 6 Pro تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته که بسته به نحوه خرید آن‌ها ارائه خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: نوکیا و اوپو با هم قرارداد همکاری امضا کردند


انتهای پیام/

شیائومی حراج Redmi Note 6 Pro را در هند آغاز کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار