کسب دیپلم افتخار عکاس مهابادی در جشنواره روسیه

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: ۲ اثر «میکاییل بایزیدی» از هنرمندان عکاس این شهرستان در جشنواره بین المللی عکس ۳۵Award روسیه (۲۰۱۸) موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،قادر مرادی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: آثار این هنرمند خوش ذوق مهابادی در جشنواره بین المللی ۳۵Award روسیه در ۲ بخش عکس هوایی و پرتره جزو عکس‌های برتر این جشنواره انتخاب شد.

وی افزود: در بخش عکس هوایی، ۴۱۳ عکاس با بیش از یکهزار اثر از ۶۳ کشور جهان حضور داشتند که اثر این عکاس که در منطقه «هورامان» از شهر‌های منطقه شمالغرب کشور گرفته شده بود، جزو عکس‌های برتر انتخاب شد و دیپلم افتخار را کسب کرد.

مرادی اضافه کرد: در بخش پرتره یا عکس روبروی صورت نیز اثر این عکاس مهابادی از بین ۶ هزار و ۵۰۲ اثر ارسالی ۲ هزار و ۵۹۷ عکاس از ۹۵ کشور جهان جزو عکس‌های برتر انتخاب شد و دیپلم افتخار کسب کرد.

وی ادامه داد: این عکاس جوان سال گذشته نیز در همین جشنواره موفق به کسب دیپلم افتخار در بخش «مه» با عکسی از روستای «کیاسر» مازندران شده بود.

به گزارش ایرنا این عکاس خوش ذوق مهابادی همچنین به عنوان اولین عکاس ایرانی در جشنواره بین المللی AB در کشور هند، توانست جایزه ویژه داوران را با عکسی از دریاچه ارومیه دریافت کند.

میکاییل بایزیدی متولد سال ۱۳۶۱ بوده و تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی و بین المللی شده است.
وی طی ۱۱ سال گذشته به صورت حرفه‌ای در زمینه عکاسی فعالیت داشته و عضو خانه عکاسان ایران، کلوپ عکس فوکوس (FPC)، عضو فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (FIAP) و موسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر ایران است.

انتهای پیام / س خ

عکاس مهابادی دیپلم افتخار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.