کارگاه آموزشی طراحی صحنه و کارگردانی در سقز برگزار می‌شود

دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کوردی سقز از برگزاری ۲ کارگاه آموزشی در زمینه طراحی صحنه و کارگردانی از برنامه‌های بخش جنبی این دوره از جشنواره تئاتر کُردی سقز خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اسماعیل پاشایی در حاشیه برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری ۲ کارگاه آموزشی در زمینه آموزش طراحی صحنه و آموزش کارگردانی در بخش جنبی این دوره از جشنواره پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: کارگاه آموزش کارگردانی زیر نظر دکتر قطب الدین صادقی در روز‌های جمعه و شنبه ۹ و ۱۰ آذرماه در سالن کتابخانه عمومی شماره یک سقز برگزار می‌شود.

پاشایی، زمان برگزاری کارگاه آموزشی کارگردانی را سه ساعت اعلام کرد و افزود: این کارگاه ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ روز جمعه ۹ آذر و ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ روز شنبه ۱۰ آذر دایر می‌شود.

دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کُردی سقز در خصوص کارگاه آموزشی طراحی صحنه نیز گفت: این کارگاه نیز زیر نظر استاد ناصح کامکاری به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

به گفته وی، کارگاه طراحی صحنه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ آذر جاری در سالن کتابخانه عمومی شماره یک سقز پذیرای علاقه‌مندان است.

پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کوردی سقز از ۷ تا ۱۱ آذر ماه جاری با حضور ۱۴ گروه نمایشی در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.