نهم آذرماه آخرین روز ممنوعیت ورود کامیون به جاده هراز

رئیس پلیس راه مازندران از آغاز ممنوعیت آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به جاده هراز در نهمین روز آذرماه خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر ومحدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز جمعه ۹ آذر از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ آذر از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

وی از مسافران خواست با توجه به بارندگی و بارش برف در ارتفاعات استان تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، البسه و غذای گرم به همراه داشته باشند و پیش از حرکت سیستم‌های گرمایشی، برف پاک کن و چراغ‌های روشنایی خودرو را چک کنند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

آغاز ممنوعیت آمدوشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده هراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.