۱۲۰ کودک کار تحت پوشش موسسه خیریه مهر یزدان بروجرد

مسئول مشارکت‌های مردمی موسسه خیریه باران مهر یزدان بروجرد با بیان اینکه ۱۲۰ کودک کار و خیابانی تحت پوشش این موسسه خیریه هستند، گفت: این کودکان به همراه خانواده‌ها یشان از خدمات حمایتی خیرین و اداره بهزیستی شهرستان برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، شیرین سبزی مسئول مشارکت‌های مردمی موسسه خیریه باران مهر یزدان بروجرد اظهار داشت: این تعداد کودکان کار و خیابانی تحت پوشش از بین ۷۰۰ پرونده افراد بد سرپرست و بی سرپرست شناسایی شدند.

وی افزود: در هفته گذشته نیز به مناسبت هفته مبارزه با بیماری ایدز ۴۰ نفر از کودکان کار و خیابانی این موسسه به همراه والدینشان مورد آزمایش رایگان قرار گرفتند.

مسئول مشارکت‌های مردمی موسسه خیریه باران مهر یزدان بروجرد بیان کرد: به صورت دوره‌ای نیز همه کودکان کار و خیابانی تحت پوشش و والدین آن‌ها مورد تست بیماری ایدز قرار می‌گیرند.

سبزی با اشاره به ارائه آموزش‌های رایگان فرهنگی، اجتماعی و مشاوره‌ای برای کودکان کار، خیابانی و خانواده‌های آن‌ها اضافه کرد: کودکان کار و خیابانی تحت پوشش این موسسه در کلاس‌های مختلف با راه‌های مقابله با کودک آزاری و اعتیاد آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به فراوان بودن مشکلات کودکان کار و خیابانی و همچنین برای تامین پوشاک و هزینه تحصیل از خیرین تقاضا می‌شود حمایت‌های مادی و معنوی خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/م

۱۲۰ کودک کار تحت پوشش موسسه خیریه مهر یزدان بروجرد هستند

برچسب ها: بهزیستی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.