فعالیت مترو و اتوبوس هماهنگ می شود

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو اصفهان گفت: در راستای بهبود سیستم ترافیکی، فعالیت مترو و اتوبوس با یکدیگر هماهنگ می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو اصفهان، علیرضا فاتحی مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو اصفهان  اظهار کرد: در راستای سیاست‌های شهرداری اصفهان در زمینه سیستم یکپارچه حمل و نقل، پس از تکمیل خط یک مترو از شهرک قدس تا پایانه صفه با هماهنگی های درون سازمانی در شرکت واحد اتوبوسرانی، ساماندهی و بازنگری در شبکه خطوط اتوبوسرانی با هدف افزایش مسافران در دستور کار قرار گرفت.

 وی ادامه داد: در همین ارتباط با رویکرد دسترسی آسان برای مسافران اتوبوس و مترو تعدادی از مبادی خطوط اتوبوسرانی یعنی ایستگاههای پاسداران، شهید علیخانی، ۲۵ آبان، آزادی و دفاع مقدس به کنار ایستگاههای مترو منتقل شد. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو اصفهان اضافه کرد: حذف و کاهش خطوط موازی اتوبوس که از کارایی پایین تری برخوردار است نیز با همکاری‌های شرکت واحد اتوبوسرانی در کریدورهای خیابان امام خمینی، خیابان کاوه و خیابان هزارجریب در دست اقدام است. 

فاتحی خاطرنشان کرد: پس از انتقال خطوط اتوبوسرانی به ایستگاه‌های مترو و همچنین سرویس دهی منظم و استاندارد همکاران در شرکت بهره برداری مترو، شاهد استقبال چشمگیر از طرف شهروندان برای استفاده از مترو در ماههای گذشته بوده ایم که این آمار  به بیش از ۶۵ هزار نفر در روز می رسد.

 

انتهای پیام/م

تعدادی از مبادی خطوط اتوبوسرانی به کنار ایستگاههای مترو منتقل شد

برچسب ها: مترو ، اتوبوسرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.