تا به اینجای لیگ قهرمان هستیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، گفت: با این بودجه‌ی محدود تا به اینجای لیگ قهرمان هستیم، شما تیم‌های دیگر را ببینید که چقدر هزینه کرده اند، اما ما از آن‌ها جلوتر هستیم.

تا به اینجای لیگ قهرمان ما هستیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهدی تارتار بیان کرد: تیم تراکتورسازی یکی از تیم‌های پرستاره فوتبال کشورمان است و بازیکنان با انگیزه در برابر این تیم قرار می‌گیرند.

وی افزود: در هفته‌های گذشته نمایش  و نتایج خوبی گرفته ایم و فردا نیز بازی سختی با تراکتورسازی تبریز خواهیم داشت. در دو بازی گذشته چهار گل زدیم و گلی را دریافت نکرده‌ایم. ضعف داریم ولی محسنات ما بیشتر از ضعف‌ها است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: تراکتورسازی  تیمی قابل احترام است و علاوه بر کادر فنی جوان و به روز هواداران پرشوری نیز دارد.

تارتار خاطرنشان کرد: فردا در خانه مقتدرانه بازی خواهیم کرد به کمک هواداران مان احتیاج داریم. انتظار داریم جو خیلی خوبی در ورزشگاه به وجود بیاید و ورزشگاه پر شود.

وی تصریح کرد: به دنبال سه امتیاز بازی هستیم و امیدواریم بازی جذابی را شاهد باشیم.با این میزان دریافتی که داشته‌ایم همین الان هم ما تیم قهرمان لیگ برتر هستیم,نتایج ما خیلی جلوتر از هدف‌گذاری تیم است.

تارتار در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه شنیده شده می‌خواهد از تیم پارس جنوبی برود افزود: من چیزی نشنیده ام و در خصوص تغییرات باید مدیریت باشگاه پاسخگو باشد.

وی در پاسخ به سوالی که اتفاقات اخیر باشگاه تاثیری به روی عملکرد بازیکنان دارد یا خیر؟ گفت: قبل از بازی در خصوص اتفاقات اخیر صحبت نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان کرد:برای دیدار با تراکتورسازی میرجوان و پاداش مصدوم هستند.

وی ادامه داد: من تا سن ۳۷ سالگی فوتبال بازی کردم و می‌دانم که بازیکنان باتجربه چقدر می‌توانند به ما کمک کنند و با توجه به شرایط بد مالی پیش‌بینی می‌کردیم شاید دچار بحران‌هایی شویم ولی در شرایط سخت همین بازیکنان باتجربه تیم را از آن شرایط سخت خارج می‌کنند که هم به کادر فنی و هم بازیکنان جوان‌تر کمک می‌کنند.

تارتار در پاسخ به سوالی که فردا با سه بازیکنی که سال گذشته در پارس جنوبی بوده اند و حالا در تراکتورسازی بازی می‌کنند روبرو می‌شوید بیان کرد: خوشحالم بازیکنانی از این تیم رشد کردند و در بقیه تیم‌ها خوب بازی می‌کنند به هر حال این بازیکنان از این تیم احیا و پیشرفت کردند.

انتهای پیام/م

پارس جنوبی جم به دنبال ۳ امتیاز بازی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.