محمدعلی الحوثی از حمایت ملت عراق از مردم یمن قدردانی کرد

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت این کشور از مواضع آزادگان عراق در همبستگی با یمن و رد جنایاتی که علیه مردم یمن صورت می‌گیرد قدردانی می‌کند.

محمدعلی الحوثی از حمایت ملت عراق از مردم یمن قدردانی کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: «از مواضع آزادگان عراق در همبستگی با یمن و رد جنایاتی که علیه مردم یمن صورت می‌گیرد قدردانی می‌کنیم.»

وی افزود: «حمایت ملت‌های آزاده از یمن، پیامی حیات بخش و امیدبخش است که نشان می‌دهد وجدان عربی همچنان بیدار است.»

پیش از این جعفر الحسینی، سخنگوی نظامی گردان‌های حزب الله عراق از سازمان ملل خواسته بود قاطعانه برای توقف جنگ علیه مردم یمن وارد عمل شود.

وی تأکید کرد: «امکانات و توانمندی‌های عراق در خدمت ملت یمن خواهد بود. محاصره و ظلم علیه فلسطینیان در نوار غزه، همانی است که از سوی رژیم آل سعود علیه مردم یمن روا داشته می‌شود. مردم عراق پیشتر موضع خود را با قاطعیت اعلام کرده و چند ماه پیش، سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان را به عراق نپذیرفتند و آشکارا هرگونه عادیسازی روابط با بن سلمان قاتل و مجرم را که مرتکب جنایت‌های زیادی در یمن شده است و برای عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند، رد کردند و اکنون نیز بار دیگر موضع خود را برای توقف جنگ علیه یمن تکرار می‌کنند. ما از سازمان ملل و نهاد‌های های بین المللی می‌خواهیم قاطعانه و نه به صورت ظاهری برای توقف جنگ علیه ملت یمن وارد عمل شوند.»

انتهای پیام/

قدردانی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از حمایت‌های عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار