قانون اساسی از مهم‎ترین دستاورد‌های نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: قانون اساسی از مهم‎ترین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قانون اساسی از مهم‎ترین دستاورد‌های نظام اسلامی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۹ آذر ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی اظهار داشت: نیروی دریایی از مجموعه‌های توانمند و برخوردار از تجهیزات فنی به روز است که از ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر مرز آبی کشور، مقتدرانه دفاع و صیانت دفاع می‌کند.

وی افزود: دشمن همواره در تلاش برای خسارت به جمهوری اسلامی از طریق مرز‌های آبی است، اما این توطئه‌ها با هوشیاری نیروی دریایی خنثی و بی اثر می‎شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به انجام برنامه‌های تجاری، صادرات و واردات از طریق دریا اضافه کرد: نیروی دریایی امنیت و شرایط لازم در این زمینه را به خوبی فراهم می‌کند.

نکونام همچنین به ۱۲ آذر سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و گفت: قانون اساسی به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاورد‌ها و مبنای امور در نظام اسلامی، مجموعه‌ای مترقی و برگرفته از متون اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی در ادامه پیرامون دهم آذر سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهید مدرس باید الگویی برای نمایندگان مجلس باشد.

خطیب جمعه شهرکرد تأکید کرد: انتظار مردم از نمایندگان مجلس این است که با کنار گذاشتن منافع شخصی، منافع ملی و انقلابی را پیگیری کنند.

نکونام درخصوص ۱۲ آذر روز جهانی معلولین و ۱۳ آذر روز بیمه هم گفت: ارائه خدمات ویژه و کامل به معلولین و همچنین گسترش بیمه، از ضرورت‌های جامعه در راستای خدمت رسانی به مردم است و باید همواره مورد توجه مسئولان باشد.

انتهای پیام/ش

نیروی دریایی مقتدرانه از مرز‌های آبی دفاع می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.