برگزاری کلاس‌های کنکور در بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری جلسه هم اندیشی و هم فکری کلاس‌های کنکور سال تحصیلی ۹۷ با حضور اعضاء ستادی و مدیران مدارس سمپاد این شهرستان خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دومین جلسه هم اندیشی و هم فکری برگزاری کلاس های کنکور سال تحصیلی 97 با حضور معاون آموزش متوسطه، حاصل طیب کارشناس مسئول آموزش دوره دوم و مدیران مدارس سمپاد، نمونه دولتی، شاهد و هیات امنایی آموزش و پرورش این شهرستان تشکیل شد.

قدری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان گزارشی از برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام جهت برگزاری کلاس های کنکور در سال 97 را جهت اطلاع اعضاء بیان کرد و از زحمات مدیران پایگاه های کنکور 96 جهت ارائه و تامین خدمات مناسب فضای فیزیکی، تجهیزات و نیروی انسانی تشکر کرد.

وی بیان داشت: کنکور مرحله مهمی از تحصیل دانش آموزان است و آگاهی بخشی مدیران و مشاورین مدارس به دانش آموزان برای برنامه ریزی درسی، تکنیک های مطالعه، فنون تست زنی و تاثیر ضریب معدل در کنکور لازم است.

قدری عنوان کرد: کلاس های کنکور سال 97 نیز مانند سال گذشته بصورت رایگان و با مشارکت دبیران مجرب و توانمند شهرستان برگزار می شود و از مدیران می خواهم اطلاع رسانی جامعی برای دانش آموزان و اولیاء بویژه دانش آموزان مستعد و ساعی کم بضاعت انجام دهند.

 گفتنی است؛ در این جلسه در خصوص برگزاری همایش های کنکور با دعوت از مدرسین استانی و کشوری و محتوی آموزشی، مشاوره ای و انگیزشی، برگزاری آزمون های شبه کنکور درون مدرسه ای و تهیه فرم نیاز سنجی و خود ارزیابی دروس کنکوری تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/م

جلسه هم اندیشی کلاس های کنکور در بهبهان برپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار