مدیر عامل پالایشگاه گاز ایلام خبر داد؛

تولید ۷۵ هزار تن گوگرد خالص در استان ایلام

مدیر عامل پالایشگاه گاز ایلام گفت:پالایشگاه گاز ایلام در سال جاری ۷۵ هزار تن گوگرد خالص تولید کرده که از این میزان ۲۶ هزار تن به خارج از کشور صادر شده است.

تولید ۷۵ هزار تن گوگرد خالص در استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلامشهریار داری پور مدیر عامل پالایشگاه گاز ایلام گفت:پالایشگاه گاز ایلام بزرگترین پالایشگاه گاز غرب کشور با تولید سالانه بیش از یک هزار میلیون مترمکعب گاز طبیعی تصفیه شده در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد.

وی افزود:این پالایشگاه در شش ماهه گذشته ۷۵ هزار تن گوگرد خالص تولید کرده که از این میزان ۲۶ هزار تن به خارج از کشور صادر شده است.

 داری پور ادامه داد: بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز تصفیه شده را به خط سراسری تزریق و بیش از ۸۰۰ هزار بشکه میعانات گازی را در این پالایشگاه تولید کرده ایم.

وی یادآورشد: گوگرد تولیدی پالایشگاه گاز ایلام یکی از خالص ترین گوگردهای تولیدی کشور است که امسال بخش عمده آن را در حدود ۲۶ هزار تن را به صادرات اختصاص دادیم.

داری پور اضافه کرد: در کنار تولید گاز حالا کارخانه تولید گوگرد این پالایشگاه از نظر تولید در رتبه اول کشور قرار گرفته است.

مدیر عامل پالایشگاه گاز ایلام تاکید کرد: این محصول خوراک تمام کارخانه های اسیدسولفوریک را تامین می کند و یک محصول باکیفیت است که در داخل کشور تولید می شود.

انتهای پیام/ د

تولید گوگرد در ایلام

برچسب ها: صادرات ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.