مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

کاهش حوادث آب در شهرهای استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و اقدامات معاونت بهره برداری این شرکت تعداد حوادث و اتفاقات آب در آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۵ درصد کاهش داشته است.

کاهش حوادث آب در شهرهای استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:
تعداد حوادث و اتفاقات آب در ماه گذشته را ۲۶۶ مورد اعلام کرد و گفت: این آمار در مدت زمان مشابه نسبت به سال گذشته ۴۰۸ مورد مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه طبق نقشه راه ترسیم شده برای کاهش حوادث آب در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان روند کاهشی وقوع حوادث آب در شهر‌های استان زنجان حاکم شده است افزود: امسال میزان حوادث آب در شهریور ماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵ درصد کاهش و در مهرماه نیز ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

جزء قاسمی گفت: امسال در ۸ ماهه سال جاری کل حوادث و اتفاقات آب در ۲۱ شهر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از ۷ هزار مورد بوده است که نسبت به سال گذشته ۴/۴ درصد کاهش داشته است.

وی بیشترین حوادث و اتفاقات آب را مربوط به فصل گرم سال در تابستان اعلام کرده و گفت: در تابستان سال جاری بیشترین حوادث آب شهر‌های استان مربوط به مرداد ماه بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: بیشترین میزان اتفاقات و حوادث آب شهر‌های استان زنجان به ترتیب در حوزه انشعابات، شبکه توزیع و خط انتقال اتفاق می‌افتد.

وی افزود: حوادث فاضلاب نیز در شهر‌هایی که تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند مربوط به شهر‌های زنجان، ابهر و ماهنشان می‌باشد که بیشترین حوادث فاضلاب نیز مربوط به شهر زنجان می‌باشد.
انتهای پیام/ن
 

حوادث آب در شهرهای استان زنجان کاهش یافته است

برچسب ها: بحران آب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.