رجبی: شفر باید به وحدت تاکتیکی برسد/ همیشه از برانکو حمایت می‌کنم

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: شفر باید به وحدت تاکتیکی برسد، زیرا وضعیت آبی پوشان به گونه‌ای نیست که در هر بازی از یک ترکیب متفاوت استفاده کند.

رضا رجبی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط باشگاه استقلال با هدایت وینفرد شفر آلمانی بیان کرد: شرایط باشگاه استقلال و پرسپولیس با تیم‌های دیگر متفاوت است و اگر همه عوامل دست به دست هم دهند، می‌توانند شرایط شان را تغییر دهند. استقلال با حضور امیرحسین فتحی درحال رسیدن به شرایط خوبی است و اگر در نیم فصل نقاط ضعف خود را برطرف کند به شرایط ایده آل می‌رسند. شفر باید به وحدت تاکتیکی برسد، زیرا وضعیت استقلال به گونه‌ای نیست که در هر بازی از یک ترکیب متفاوت استفاده کند و باید قالب تیمش را بشناسد.

او درباره وضعیت گرو و نیومایر افزود: هر کسی به استقلال می‌آید، باید حمایت شود. تیام و جپاروف از استقلال رفتند و نباید در باد آن‌هایی که رفته اند، بازیکنان جدید را تخریب کنیم. بازیکنان جدید به دلیل لحاظ فشار روحی و روانی که دارند، نمی‌توانند عملکرد خوبی ارائه دهند و، چون شفر آن‌ها را آورده است، باید حمایت شوند.

رجبی ادامه داد: اگر به چند سال اخیر بازگردیم، بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند، فقط نقش دلال تو حضور آن‌ها تاثیرگذار بوده و تاوان آن‌ها را هم مردم باید بدهند. زمانیکه بویان به استقلال آمد، همان زمان هم بیان کردم که حضور این بازیکن به سود استقلال نیست و باید دید پشت پرده حضور این بازیکن چه بوده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: مربی یک بازیکن را می‌خواهد و باشگاه تلاش می‌کند تا آن‌ها را به تیم بیاورد. اگر باشگاه می‌خواهد بازیکن بیاورد که قداست مربیگری زیر سوال می‌رود. شفر دست خالی به استقلال آمد و سپس عوامل اش را تحمیل کرد و اکنون یک سال از حضور ابراهیمی، تیام و جپاروف می‌گذرد و همیشه توپ را به زمین آن‌ها می‌اندازد. چرا برانکو پس همیشه نمی‌گوید این بازیکن رفته است؟ من یک استقلالی هستم، اما همیشه از برانکو حمایت کردم به دلیل اینکه هیچ وقت نگفت بازیکن کم دارم.


بیشتر بخوانید: تيموری: در نيم فصل دوم برای قهرمانی بازی خواهيم كرد

طاهری: هفته به هفته بهتر می شويم

سرجیو: با هدف کسب تساوی وارد زمین شدیم


انتهای پیام/

اظهارات پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط این 2 تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار