بیرانوند: از اعزام تیم ملی نوجوانان به رقابت‌های جهانی آمریکا صرف نظر کردیم

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: با توجه به مقررات سختی که در مورد صدور آمریکا وجود دارد، تصمیم گرفتیم از اعزام تیم ملی نوجوانان به رقابت‌های جهانی خودداری کنیم.

محسن بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین شرایط اردویی تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: قرار است اردوی تیم ملی از جمعه هفته جاری با حضور نفرات اعزامی به مسابقات قطر کاپ شروع شود به طوری که روز 28 آذر ماه هم این نفرات به دوحه عزیمت می کنند تا در آنجا محک جدی بخورند. البته در کنار آن هم قرار شده اردوهای تیم ملی جوانان و بانوان از اواسط این هفته شروع شود.

او درباره لغو سفر تیم ملی نوجوانان به رقابت های جهانی آمریکا گفت: با توجه به مقررات سختی که در مورد صدور و اخذ روادید برای ایرانی ها وجود دارد و سال گذشته نیز با آن دست پنجه نرم کردیم، تصمیم گرفتیم از اعزام تیم ملی نوجوانان به رقابت های جهانی خودداری کنیم. البته با این وجود در نظر داریم از اواسط دی ماه اردوهای آنها را به صورت متمرکز بر پا کنیم. به هر حال آنها آینده تیم ملی هستند و سعی داریم به شکل ویژه ای از آنها حفظ کنیم تا انگیزه شان برای درخشش در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا و ..... کاسته نشود.

رستمی باید در چارچوب برنامه های فدراسیون حرکت کند

بیرانوند درباره جلسه کیانوش رستمی با مسئولان فدراسیون وزنه برداری هم گفت: قرار است کیانوش رستمی این هفته به فدراسیون بیاید و در این رابطه صحبت‌هایی داشته باشیم. چیزی که مشخص است رستمی باید در چارچوب فدراسیون قرار بگیرد و در همان مسیر ادامه دهد. ما باید از تمام پتانسیل‌مان استفاده کنیم کسی در مسیری که فدراسیون مشخص می‌کند حرکت نکند، به شکل دیگری با او برخورد خواهیم کرد، هر چند که ما دنبال این نیستیم تا برای او شرط و شروط عجیبی وضع کنیم بلکه تنها می خواهیم با انجام این کارها نظم و انضباط را در اردوهای تیم ملی حفظ کنیم.

تلفیقی از نفرات حاضر در مسابقات جهانی و تیم ملی بزرگسالان در رقابت های فجر کاپ حضور می یابند

دبیر فدراسیون وزنه برداری در مورد رقابت های فجر که گزینشی المپیک توکیو را دارد، گفت: طبق نظر سرمربی تیم ملی قرار است تلفیقی از نفرات حاضر در مسابقات جهانی عشق آباد به همراه تیم ملی بزرگسالان در رقابت های فجر کاپ به روی تخته بروند. مسابقات با توجه به اینکه گزینش سهمیه المپیک محسوب می شود، از سطح بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و به خودی خود این باعث می‌شود تا جذابیت و حساسیت مسابقات بیشتر از سال‌های قبل باشد، هر چند که تصمیم‌گیرنده خود کشور‌‌ها هستند که شرکت کنند یا خیر.  قرار است مسابقات از 10 الی 14 اسفند در اهواز برگزار شود و تمام تلاش‌مان را برای برگزاری هر چه بهترمسابقات انجام خواهیم داد.

او در پایان بیان کرد: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته از سوی کمیته آموزش و مربیان فدراسیون وزنه برداری و با هدف ایجاد انگیزه ، در کنار آن نیز حمایت از مربیان زحمت کش شهرستانی قرار شده مربیانی مانند قربان نژاد (مازندران)، کیومرث مقدسی (لرستان) ، علی ملا شفیع (فارس)، شاهو جوانمردی (کردستان) و سلطانی (زنجان) به صورت ادواری در اردوهای تیم ملی پایه حضور داشته باشند تا برای آنها ایجاد انگیزه شود.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند: آمریکا برای حضور در جام فجر آمادگی کرده است/ رستمی به اردوی تیم ملی وزنه برداری اضافه می‌شود

بیرانوند: درباره تمرینات انفرادی کیانوش به زودی تصمیم گیری می‌کنیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار