در مسیر روایت؛

آیت الله ری‌شهری: مردم را باید از چهل سال دستاورد انقلاب اسلامی آگاه کنیم

تولیت آستان حرم عبدالعظیم (ع) گفت: مهمترین دستاورد آستان، توسعه فرهنگ اهل بیت (ع) است که در موسسه فرهنگی دارالحدیث انجام می‌شود.

دیدار آیت الله ری‌شهری با اعضای ستاد هفته ولادت/آیت الله محمد ری‌شهری تولیت آستان حرم عبدالعظیم حسنی (ع)  در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن اشاره به فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب گفت: شاخص‌ترین اقدامات توسعه‌ای در آستان حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در بازه زمانی ۶۹ تا امسال، حتی یک‌دهم آن هم انجام نشده است. اما از نظر فرهنگی و علمی مهمترین کار در آستان تاسیس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث بود که تا امروز خدمات شایانی را دانش‌آموختگان خود کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: مهمترین کار موسسه این است که معارف اهل بیت (ع) را به نقاط مختلف جهان منتقل می‌کند. من فکر می‌کنم کمتر نهادی این توفیق را داشته تا در چنین مدت کوتاهی، این فضا را برای تبلیغ انجام داده باشد.

آیت الله ری‌شهری افزود: البته یکی از ویژگی‌های مهم در آستان حرم عبدالعظیم حسنی (ع) همین سالگرد چهل سالگی انقلاب است، که باید همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها هرآنچه دستاورد این سال‌ها بوده را مطرح کنند. مردم باید از فعالیت‌های این چهل سال مطلع شوند تا دشمنان ما مایوس شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار