بهره‌مندی مددجویان هرمزگان از خدمات بیمه تأمین اجتماعی

از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۶۷۴ مددجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند.

احمد پایان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۶۷۴ مددجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند.

وی افزود: از این تعداد دو هزار و ۲۲۳ نفر از زنان سرپرست خانوار و ۴۵۱ نفر از مجریان طرح‌های اشتغال از این مزایا بهره‌مند هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت: در این مدت یک میلیارد و ۹۷۴ میلیون تومان برای پرداخت حق بیمه مددجویان به‌حساب سازمان تأمین اجتماعی واریزشده است.

احمد پایان افزود: با حمایت‌های کمیته امداد استان هرمزگان ۱۲ خانوار مددجوی زیرپوشش این نهاد امسال مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی شدند.

وی گفت: یکی از راهکار‌های مهم کمیته امداد در توانمندسازی خانوار تحت حمایت بهره‌گیری از بیمه تأمین اجتماعی است تا مددجویان بتوانند از مزایای حق بازنشستگی و تأمین آتیه آن استفاده کنند.
انتهای پیام/ز

 

پرداخت حق بیمه مددجویان هرمزگانی

برچسب ها: کمیته امداد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.