تصادف مرگبار راننده چهارچرخ با خودروی تویوتا در بیابان! +فیلم

چهارچرخ سوار قطری که در بیابان‌های این کشور در حال رقابت با دوستش بود در اثر یک تصادف وحشتناک در دم جان باخت.

آخرین لحظات زندگی چهارچرخ سوار  پیش از تصادف مرگبار! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک مرگ یک مرد 42 ساله را حین رالی در یکی از بیابان های قطر به تصویر می کشد. این مرد جوان که سوار بر یک چهارچرخ بود پس از تصادف شدید با یک خودرو در دم جان باخت. راننده خودرو یک نوجوان 12 ساله بود که از سمت چپ چهارچرخ سوار در بیابان با سرعت زیادی در حرکت بود. این حادثه روز جمعه و در منطقه " ال ادیاد دونه" در فاصله 30 دقیقه ای دوحه، پایتخت قطر رخ داد.

در ویدئویی که توسط تلفن همراه تهیه و منتشر شده است قربانی را لحظاتی پیش از مرگ و در حالی که روی چهارچرخ نشسته و آماده رقابت با یک چهارچرخ سوار دیگر می شود نشان می دهد. این ویدئو نشان می دهد هنگامی که این دو مرد جوان به میانه راه می رسند ناگهان یک خودروی تویوتا از راه رسیده و راه آنها را قطع می کند. در حالی که چهارچرخ سوار سمت چپ موفق به مهار چهارچرخ شده و با دیدن خودرو مسیرش را تغییر می دهد قربانی که دقیقا در مقابل خودرو قرار گرفته بود شدیدا با آن تصادف می کند. پس از این حادثه یک آمبولانس در محل مسابقه حاضر شد اما اعلام شد که این مرد جوان در صحنه حادثه جانش را از دست داده است.

بنا به گفته یکی از مسئولان محلی قطر راننده خودروی تویوتا یک نوجوان 12 تا 14 ساله بوده است. این نوجوان که فاقد گواهینامه رانندگی بود در صحنه حادثه توسط پلیس محلی قطر دستگیر شد. پدر این نوجوان نیز که اجازه رانندگی غیرقانونی به پسرش داده بود توسط پلیس بازداشت شد. بنا به گفته یک شاهد عینی بی نظمی در این میدان مسابقه کاملا مشهود بود تا جایی که آنجا در چشم بیننده بیشتر شبیه به میدان جنگ بود. بنا به گفته این شاهد عینی که یک انگلیسی است صدها نفر در فصل زمستان در این منطقه بیابانی جمع شده و با خودرو یا چهارچرخ با یکدیگر به رقابت می پردازند.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی قطر در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

آخرین لحظات زندگی چهارچرخ سوار پیش از تصادف مرگبار!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار