انسانیت مدیر و مسئول نمی شناسد؛

مدیر وظیفه شناس اسفراین به کمک حادثه دیدگان شتافت

یکی از مدیران دستگاه های خدمت رسان در شهرستان اسفراین در هفته گذشته، پس از وقوع سیل در روستاهای این شهرستان به مناطق سیل زده رفت و خود وارد رفع مشکل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،با جاری شدن سیل در روستای کلاته سنجر اسفراین در روز دوشنبه هفته گذشته مدیر اداره گاز شهرستان اسفراین شخصاً به یاری آسیب دیدگان از سیل شتافت.

بارندگی ۲۴ ساعته در شهرستان اسفراین طی روز دوشنبه هفته گذشته در روستای کلاته سنجر از توابع بخش مرکزی اسفراین باعث جاری شدن سیل شد که خساراتی را به منازل این روستا وارد کرد اما این در همین حال تصویری منتشر شد که یکی از مدیران را با لباس‌های گلی و به‌صورت ویژه‌ای نشان می‌دهد و خود وارد بحران حادثه شده است.

به همین منظور به سراغ این مدیر امدادرسان شهرستان که خود درصحنه حضور داشت رفتیم تا گوشه‌ای از فعالیت‌های ایشان و همکارانش را بازگو کنیم.

مدیر شرکت گاز شهرستان اسفراین گفت: طی خبر واصله روز دوشنبه مورخ ۹۷/۹/۶ مبنی بر آب‌گرفتگی روستای کلاته سنجر بلافاصله سریعاً یک اکیپ از نیروهای عملیاتی به همراه تجهیزات به منطقه اعزام کردیم و با توجه به اینکه عمق حادثه زیاد بود به همراه اکیپ دوم در محل حاضر و چون چندین منزل مسکونی در حال تخریب ۱۰۰ درصد بودند به همراه همکاران و سایر ادارات خدمات رسان وارد عمل شده و نسبت به ایمن‌سازی تأسیسات گاز و کمک به مردم اقدام نموده و از خسارات زیاد بعدی جلوگیری به عمل آمد.

خداوردی اکبرزاده  ضمن تشکر از فرماندار این شهرستان  که در محل حادثه  حضورداشته و موجب دلگرمی نیروهای خدمات رسان شدند، افزود: در شب حادثه بلافاصله جلسه ستاد بحران به ریاست فرماندار تشکیل شد و هماهنگی‌های لازم برای کمک‌رسانی به آسیب دیدگان توسط ادارات خدمات رسان انجام گرفت.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

جزییات کمک مدیر اسفراینی به حادثه دیدگان

 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.