رسمی/ تیم ملی فوتبال ایران با آدیداس در جام ملت های آسیا

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش و برند آدیداس، در جام ملت های آسیا 2019 امارات شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام ملت های آسیا 2019 امارات درحالی از دی ماه 1397 در دوبی آغاز می شود که تیم ملی فوتبال ایران در گروه D با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است و باید در نخستین گام به مصاف یمنی ها برود.

در سال های گذشته، لباس و برند تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان همیشه حاشیه ساز بوده و شرکت های زیادی از جمله آل اشپورت - جیووا - مجید و دایی،  لباس های تیم بزرگسالان را تامین می کردند اما پیش از جام جهانی 2018 روسیه و با آمدن مهدی تاج، فدراسیون فوتبال با شرکت آلمانی آدیداس قرارداد بست تا لباس تیم ملی ایران را در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال تامین کند.

 

پس از این مسابقات، تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت های آسیا 2019 امارات آماده می شد و قرار بود تا پایان این مسابقات از برند آیداس استفاده کند اما از سوی شرکت آلمانی مشکلاتی بوجود آمد و برخی اخبار از فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آلمانی خبر می دادند اما امروز صبح ( یکشنبه ) رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال بیان کرد که تیم ملی ایران با پیراهن آدیداس در جام ملت ها شرکت می کند و این موضوع قطعی است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس یک ساله است و این شرکت آلمانی بیان کرده است که با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، تصمیم دارد این قرارداد لغو شود اما با توجه به درخواست کادرفنی تیم ملی در جام ملتهای آسیا، لباس آدیداس خواهیم پوشید.

تیم ملی فوتبال ایران تلاش می کند تا بتواند پس از 43 سال و قهرمانی در سال 1976، برای چهارمین بار با هدایت کارلوس کی روش به قهرمانی در جام ملت های آسیا برسد.


بیشتر بخوانید:

بوی کباب تیم ملی! از امپراطور و ژنرال تا پروفسور و شهریار

ماجرای کارلوس و برانکو و نُت‌های پینک فلوید!

طعنه جدید کارلوس کی روش به برانکو!


انتهای پیام/

برند تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار